NADAL

LA FESTA DE NADAL

La festa de Nadal és molt significativa a la nostra escola , entre els enens i les seves famílies.El més matiner és el tió que arriba tots els anys al pati i els més petits es posen molt contents quan el troven .

Primer que tot ens felicitem amb una nadala que disenyem a cada aula i que portaran a la seva família .

EL PESSEBRE

Cada curs escolar tenim per tradició muntar un pessebre monumental al passadís de la planta baixa de l’escola. Aquest el fem entre tots els nens i nenes i alguns adults que primerament el preparen i dissenyen la seva estructura .

Els més petits a poc a poc a poc posen els personatges i treballen el vocabulari de la maqueta .

També participem des de fa motls anys al concurs de pessebres que organitza l’ Associació de pessebristes de Lleida. Aquest any ens han donat la MENCIÓ.

ELS TREBALLS I NADALES PER FELICITAR EL NADAL

EL FESTIVAL  AMB LES FAMÍLIES