CIRCULARS

Aquest és un espai on es penjaran les circulars que s’enviaran via mail a les famílies o es donaran en format paper a l’alumnat .La finalitat és que tothom les pugui llegir i estar informat i al mateix temps estalviar la despesa de paper i fotocòpies .

Circular 1 , reunió inici de curs ( octubre )

C2, Mesures d’estalvi

Per tal d’aplicar mesures d’estalvi en el centre i al mateix temps poder atendre totes les activitats que tenim programades al llarg d’un curs , demanem a les famílies que ho desitgin col·laborar portant a l’escola  :

–  aquells contes i joguines que ja no s’utilitzen i el nen/nena ja no fa servir .

– llibres de text, bates , xandalls ,…

– tricicles i /o bicis ,  en bon estat . A l’escola ho podrem reutilitzar.

Cal  facilitar el correu electrònic per tal d’enviar-los totes les circulars informatives tantes fotocòpies .

C3  Avís de paràsits als cabells de l’alumnat : els polls

Hem detectat algun cas de polls en alguns nens i nenes de l’escola ;preguem que ho comproveu en els vostres fills/es i si és el cas, feu ús dels xampús i líquids adients per a eliminar-los de manera radical. Si no en tenen, no és necessari utilitzar el tractament, doncs , el paràsits es fan immunes als productes.

El vostre farmacèutic us n’informarà correctament.

Si es vol, també es port fer una esbandida del cabell barrejant 2 vasos d’aigua i 1 de vinagre, i així canvia el PH de la pell.

Cas que el problema no es resolgui , proposem a la família que l’alumne/a es quedi a casa fins que es solucioni i no hi hagi perill de contagi, doncs , darrerament s’està fent molt difícil l’eradicació dels polls. També, si cal, consulteu al vostre pediatra.

La col·laboració de totes les famílies és molt important ¡

C4  ,Participació en la campanya de Nadal portant productes nadalencs per als sense sostre. (desembre )