Hi ha productes molt diferents i variats fets per tot l’alumnat de l’escola des de p3 fins a 6è.

Els preus són molt econòmics per a fer front a la crisi i així que tothom els pugués comprar. Aquest any va fer bastant vent els dies de mercat i això va dificultar una mica les vendes doncs els productes ens volaven de les parades i calia constantment protegir-los. L’assistència de les famílies va ser molt bona.

Algunes padrines ja ens van fer comandes per al proper curs , ens demanaven penjadors, flors , sabonets … els haurem de tornar a fer .

Als alumnes els agrada molt fer aquest projecte perquè estant prenent decisions constantment.