ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE L’ESCOLA

El proper dimarts 27 de novembre es farà les votacions per tal d’elegir al representant del sector famílies al Consell Escolar de la nostra escola.

L’horari de votació serà de 15’30h a 17’30 h a l’escola

TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA HEM VISITAT EL MUSEU DE LA FUNDACIÓ SORIGUÉ .

HEM OBSERVAT L’OBRA DE L’AUTOR ÒSCAR MUÑOZ, ARTISTA CONTEMPORANI INTERNACIONAL .

MERCAT DE LA COOPERATIVA ESCOLAR “WORD COOP “

dimecres 30  i dilluns 4 de juny

al llarg de 11’15 h a 13h i tarda de 3’30h a 5 h

Full d’autorització de dades i de confirmació de plaça  (maig de 2018)
Informació bàsica sobre protecció de dades: Alumnes
Responsable del tractament: Direcció del centre educatiu.
Finalitat: Gestió de la acció educativa i orientadora.
Legitimació Missió d’interès públic.
Destinataris: A les administracions i entitats públiques que tinguin competències en matèria de protecció de menors i adolescents, serveis socials i protecció de la salut. Als ajuntaments per a l’exercici de les seves competències en matèria de vigilància del compliment de l’escolarització obligatòria. Als Consells Comarcals per a la gestió dels serveis de transport escolar i ajuts de menjador. No cedirem les vostres dades personals a tercers, llevat estiguem obligats per una llei o vostè ens doni el consentiment.
Drets: Accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne la limitació.
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a:

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018/ 19                           del 16 al 23 d’abril de 2018                        PORTES OBERTES                           dilluns dia 5 de març a les 5’30 h a l’escola

parlarem del que fem a nivell de ZER i d’escola

A continuació ,s’explicarà com es treballa a les aules d’Ed Infantil  i podreu fer les preguntes que necessiteu!!

ACTUALITAT  CURS 17 -18        NOTÍCIES

Benvolgudes famílies ,

Us informem que la nostra Zer i alguns alumnes de la nostra escola han participat al campionat Nacional de Badminton a Granollers aquest passat cap de setmana .Els equips que ens van representar van quedar en 3r lloc de Catalunya .Teniu a continuació el link per a saber-ne més i veure les fotos .

Donem les gràcies als nens i nenes i les seves famílies que hi van participar .Per altra banda ens agradaria com a centre fomentar la pràctica d’aquest esport de cara el proper curs i estudiarem la manera de fer-ho mitjançant Escoles Esportives .

Salutacions cordials

30 de gener DENIP   (Dia Escolar de la No Violència i la Pau)

L’escola ha celebrat el dia de la Pau escolar presentant la disciplina del Ioga i fent per la tarda uns tallers de ioga amb tot l’alumnat repartits en 4 grups .Les professores de ioga que han vingut del centre OM ANADA IOGA han explicat uns contes on s’haviem de fer diferents posicions de ioga .També hem treballat la respiració i la relaxació .

També ho hem introduit a les aules mitjançant contes adequats als nens :

Vam treballar a l’aula mitjançant un joc de cartes Eduioga algunes postures del ioga

Hem guanyat el tercer premi de pessebres en la categoria centres escolars curs 17-18

En Luis ha estat el guanyador del 1r premi del concurs de dibuix dels Reis Mags del curs 17-18 dins de la seva categoria .Aquest és el dibuix guanyador .

Benvolguts/des,

Un cop mes volem agraïr la vostra col·laboració en la Campanya de Nadal d’Arrels 2017 en la qual heu participat 19 centres educatius  de Lleida i rodalies.

Gràcies a tots vosaltres hem pogut oferir aliments preuats nadalencs al col·lectiu de persones en situació de sense llar que des d’Arrels Sant Ignasi atenem any rere any des de 1994.

També han pogut gaudir d’aquests aliments les famílies i persones de Lleida en situació desafavorida que són derivades des de Serveis Socials, Cáritas i d’altres entitats de la ciutat.En nom seu i en el nostre, MOLTES GRÀCIES!!!

Arrels Servei d’Aliments “La Botigueta

JA HEM COMENÇAT EL CURS 17-18 !!!

BENVINGUDES LES FAMÍLIES I ALUMNES NOUS A  LA NOSTRA ESCOLA !!!

“Quan els pares sobreprotegim és perquè estem omplint un buit”

ADREÇAT A  LES FAMÍLIES

“Protecció de menors en el món digital “

Díptic Consell internet

NOVETATS EDITORIALS PER A LES FAMÍLIES

Ens ha visitat el campió del món en ús de la baldufa o trompo , un noi mexicà molt agradable que ens ha fet una demostració amb diferents baldufes.

L’activitat ha creat molta expectativa entre l’alumnat que s’han quedat molt sorpresos de les seves habilitats amb la baldufa.

2n CONGRES DE LA CIÈNCIA ANNA GENÉ

L’ALUMANT DE CICLE MITJÀ DE L’ESCOLA HA PARTICIPAT EN EL

Han presentat el projecte :

“Com ho fa el sabó per rentar?”

SOLIDARITAT AMB EL MESTRE LLEIDATÀ ASSASSINAT A L’INSTITUT

AVUI DIMARTS ,21 D’ABRIL HEM SORTIT AL PATI TOTS ELS ALUMNES PER TAL DE FER 5 MINUTS DE SILENCI EN SOLIDARITAT I PROTESTA PER LA VIOLÈNCIA A L’ESCOLA I LA MORT D’UN MESTRE D’UN INSTITUT A BARCELONA.

AIXÓ NO HAURIA DE PASSAR MAI MÉS  !