CICLE MITJÀ

Curs 21/22

PRACTICING PRONUNCIATION&INTONATION

 

Have a look at the video about Puss in Boots!

SHOPS

En aquesta unitat hem treballat el vocabulari relacionat amb les botigues, el menjar, els preus dels aliments…etc. Els alumnes han elaborat un diàleg per parelles i l’han representat. Aquí teniu el resultat!!

Fixeu-vos la importància de parlar ben alt i fort (i encara més amb les mascaretes).

IKER LLUÍ I JORDI

RAYANE LLUÍS ALEIX

OTMANE BIEL JAUME

LLUC ANDREU DÍDAC

JANNAT I  LLUC

VICTOR ERMENGOL ANDREU

ABRIL JORDI C IRINA

ROBOTS

Aquest trimestre, els alumnes de 4rt, hem treballat amb els robots Edison. Amb l’ajuda de l’app ednlocks, els hem programat i hem realitzat diferents circuits.

GRUP CLASSE

 

 

Curs 18/19

ACTING OUT

Aquesta setmana la classe s’ha convertit en un restaurant!!

Per tal de practicar el vocabulari i les estructures treballades els alumnes han simulat estar en una botiga de menjar o en un restaurant.

Aquí en podeu veure els vídeos!

https://youtu.be/feYCagsHjzA

https://youtu.be/H4abZ4_tnDY

https://youtu.be/xxCobbFyqKg

https://youtu.be/0yAbWhM-I90

https://youtu.be/feYCagsHjzA

GRAVEM LES VEUS EN ANGLÈS

Per tal de treballar la pronuncia i la fluïdesa lectora en llengua anglesa hem gravat les nostres veus i les hem superposat ala historieta del llibre. Cada vegada ho fem millor!

https://youtu.be/WMwhI50qoFA

DOBLATGE

A classe d’anglès, els alumnes de 3r i de 4t han practicat el doblatge. Per tal de millorar la pronuncia i l’entonació en aquesta llengua hem practicat la lectura de la historieta del llibre i després els hem gravat les veus i hem editat el vídeo. Seguirem practicant per millorar encara més la pronúncia en llengua anglesa!

https://youtu.be/igAGorSZkgQ

https://youtu.be/xtoHKmOPfg0

https://youtu.be/R6RtpYdcEEw

 

Curs 17/18

EXPERIMENTS A L’AULA DE 4t

El dia 28 de febrer, el Gerard, un alumne de l’ESO de l’Institut de Les Borges Blanques, ens ha acompanyat per a fer els següents experiments amb l’aigua:

Barra de colors:

Es barreja aigua amb diferents quantitats de sal, després s’afegeix colorant i amb un comptagotes es col·loca dins un tub d’assaig i queda una barra de colors.

L’aigua és incompressible:

S’agafa una xeringa i s’omple d’aigua, que provin a comprimir-la, no podran.

Pugen els colors:

Pintar un tros de paper vegetal amb bolígraf i posar-lo en un vas on hi hagi aigua, els colors es descompondran.

Com podeu veure a les fotografies ens ho hem passat molt bé, al mateix temps que hem après moltes coses.

DINÀMICA DE L’ALEGRIA

Mitjançant la pel·lícula https://www.youtube.com/watch?v=l3yKL0pCPkA ens hem assegut en rotllana, i l’hem representada. D’aquesta manera hem pogut saber que els somriures poden ser contagiosos.

Ha estat una dinàmica de l’alegria en la que els alumnes de 4t s´ho han passat molt bé!!!

Aquí teniu un dels vídeos de l’activitat.

DINÀMICA DE L’AUTOESTIMA

Un passeig pel bosc és una dinàmica de grup per treballar l’autoestima, el control intern i la comunicació interpersonal. Tots els alumnes de 4t hem gaudit molt fent l’activitat.

Aquesta dinàmica ens permet ser conscients de com som i quines habilitats o capacitats veiem de nosaltres. També hem interactuat entre els companys d’una manera lúdica i molt divertida.

Si voleu veure-ho, només cal que cliqueu aquí!

 

DESCRIPTIONS

Aquest trimestre hem treballat les descripcions de persones i el ver HAS GOT amb els alumnes de Cicle Mitjà. És per això que cada alumne ha dibuixat i descrit un company/a de la seva classe. Aquí en teniu el resultat.

 

L’AMIC INVISIBLE

Els alumnes de 4t hem gaudit d’un Amic Invisible abans de les festes de Nadal i ens ho hem passat molt bé obrint els paquets!!!

Per veure’n les fotografies, cliqueu aquí

 

Curs 2016/2017

SHOPPING!

A la classe d’anglès hem estat treballant vocabulari i expressions relacionades amb el menjar. Els alumnes han escrit un diàleg que té lloc en alguna botiga i l’han representat. Aquí en teniu el resultat:

 

 

EXPERIMENTEM AMB ELS MATERIALS

Estem treballant els canvis que experimenten els materials (sòlid-líquid-gasos) i gràcies a aquest experiment hem pogut veure com la neu carbònica passava de sòlid a gasós!

Vam convidar les altres classes i finalment tots l’escola va voler venir a veure-ho!

Fent click aquí podreu veure’n algunes imatges. A continuació teniu els videos:

 

 

HOUSES

A l’àrea d¡anglès, hem estat treballant els diferents tipus de cases, els materials dels quals estan fetes, les habitacions que hi ha…Finalment, hem elaborat un petit treball, amb creativitat i imaginació, sobre com ens agradaria que fos la nostra casa perfecta.

 

Aquí en teniu els resultats:

 

BERTA I LAURA

 

diapositiva1 diapositiva3 diapositiva2 diapositiva4 diapositiva5 diapositiva6

BIEL, MARIA I JORDI

 

diapositiva1 diapositiva2 diapositiva3 diapositiva4 diapositiva5 diapositiva6

DOHA I MARWA

 

diapositiva1 diapositiva2  doha-i-marwa-de-3rdiapositiva4 diapositiva5 diapositiva6

LAIA I DIDAC

 

diapositiva1 diapositiva2 diapositiva3 diapositiva4 diapositiva5 diapositiva6

RAMON I MARC

 

diapositiva1 diapositiva2 diapositiva3 diapositiva4 diapositiva5 diapositiva6

RICHI I POL

diapositiva1 diapositiva2 diapositiva3 diapositiva4 diapositiva5 diapositiva6