SORTIDA ARTÍSTICA

Primer de tot demanem disculpes perquè no podíem actualitzar el bloc per un problema tècnic d’un programa que utilitzem. Esperem que estigui del tot solucionat.

El passat divendres vam fer la sortida artística a Barcelona els nens i nenes de P3, P4 i P5.

Al matí vam veure l’espectacle TRENCADÍS DE CANÇONS al Palau de la Música. Va ser magnífic! Ens va entusiasmar! Quin lloc tant fantàstic!

A l’hora de dinar el temps es va aguantar i vam poder menjar al Parc del costat de la Fundació Miró i vam veure la Font del Gat!

A la tarda vam entrar a la Fundació Miró i vam quedar meravellats de les obres de l’artista que estem treballant aquest any, Joan Miró. Tapissos, pintures, escultures… un recorregut per tota l’exposició on vam aprendre molt!

Ens anem fent grans i això es nota!

 

Quant a escola Doctor Robert

La nostra escola està situada a Camprodon. Està envoltada d'un entorn natural meravellós i de gran bellesa com són els Pirineus i d'un entorn arquitectònic, històric-romànic, com és el Monestir de Sant Pere. L’adreça és : Plaça Sta. Maria, nº8 – 17867 – CAMPRODON Us podeu posar en contacte amb l’escola per telèfon al 972740260, o bé pel correu electrònic : b7000779@xtec.cat
Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.