ATENCIÓ!

Es nostro centre s’ha convertit en Institut Escola. Podeu consultar tota la informació actualitzada a la web www.iecadaques.cat

Sa nostra escola Caritat Serinyana

Història i entorn

Sa nostra escola Caritat Serinyana va ser construïda l’any 1917 i es troba al poble costaner de Cadaqués, llar d’artistes i refugi dalinià, situat al Parc Natural del Cap de Creus.

Trets d’identitat

• Entenem l’educació com un procés integral de l’individu.
  • Potenciem el treball actiu i significatiu de l’alumnat, tot afavorint l’esperit crític i creatiu.
  • Promovem l’educació intercultural tot coneixent ses diferents cultures i valors humans com la pau, el respecte i la solidaritat. Som una escola integradora i oberta i treballem perquè ses diferències entre persones no es converteixin en desigualtats.
  • Contemplem la diversitat de capacitats, interessos i motivacions des nens i nenes i plantegem adequacions i plans individualitzats adients a ses seus necessitats educatives, per tal d’assolir ses capacitats bàsiques establertes al currículum educatiu.
  • Som una Escola Verda integrada a l’entorn natural i social, respectuosa amb el medi i afavorint la participació activa de tota la comunitat educativa.
  • Som una escola dinàmica amb gran capacitat d’adaptació as canvis de professorat i flux continu de noues incorporacions d’alumnat.
  • Mantenim un contacte proper i periòdic amb ses famílies a través d’entrevistes, reunions, informes…
  • Som una escola catalana.

Horari d’atenció a l’alumnat:

Cada dia de 9 del matí a 2/4 d’1 del migdia i de 3 a 2/4 de 5 de la tarda

* L’alumnat que fa ús del menjador escolar:
Jornada contínua de 9 del matí a 2/4 de 5 de la tarda
* L’alumnat d’Educació Primària que rep SEP:
S’amplia l’horari de matí des dimarts i dijous de 9 del matí fins la 1 del migdia

SECRETARIA Horari d’atenció a ses famílies

Dilluns de 9 del matí a 2/4 d’1 del migdia i de 3 a 2/4 de 5 de la tarda

Telèfon                  972251108
Fax                        972251109
Correu electrònic  b7000627@xtec.cat

DOCUMENTS DE CENTRE (clica l’enllaç per veure’ls)