EL BOSC MEDITERRANI

El dia 27 de novembre, els nens i nenes de les classes de quart vam anar d’excursió al bosc de Can Deu. Allà, els monitors de la masia de Can Deu ens van portar a fer una passejada pel bosc i durant la caminada vam aprendre moltes coses sobre la fauna i la vegetació del Bosc Mediterrani.

Vam fer activitats molt interessants i divertides, i ens ho vam passar molt bé.

Cliqueu a la masia per veure totes les fotos.

JUGEM AMB LES MATES

Ja podeu entrar a jugar als jocs matemàtics, per anar millorant en velocitat de càlcul mental.

SUMES

RESTES

MULTIPLICACIONS

Disponible també per a dispositius mòbils:

REPASSEM LES TAULES DE MULTIPLICAR

Per anar practicant amb les taules de multiplicar i així anar aprenent-les totes, us deixo aquí l’activitat de la Formiga Matemàtica per que pugueu treballar des de casa.

LA VEGETACIÓ DEL PARC DE CATALUNYA

El passat mes d’octubre, els alumnes de quart vam anar d’excursió al Parc de Catalunya, on ens van explicar la història d’aquest parc i la seva importància per a la nostra ciutat. També vam veure moltes de les plantes que podem trobar al parc. Ens ho vam passar molt bé.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos.

Visita fàbrica Danone

danone_spain

Sant Jordi

Veiu les fotos dels premiats en els Jocs Florals i les danses que vam fer al pati.

Tallers Setmana Sant Jordi

Els alumnes de Tercer i Quart vam treballar plegats. Hem fet un collaret africà i un tangram xinès.

BENVINGUTS AL BLOC DEL CICLE MITJÀ !!

Entreu a les pestanyes de tercer o quart si voleu anar veient les fotos del que anem fent durant el curs.

També podeu anar reforçant diferents materies en els enllaços que trobareu a les altres pestanyes.

CARNESTOLTES

Cantem Nadales al pati de l’escola