TROBADA COMARCAL DE 2N

El passat dimarts dia 9 de maig amb els alumnes de 2n de l’escola vam participar a la primera trobada comarcal de 2n. Una matinal dedicada a la pràctica de diferents activitats relacionades amb l’atletisme i els jocs cooperatius.
La jornada va ser tot un èxit i vam poder conèixer companys d’altres escoles del Pla de l’Estany.

TROBADA COMARCAL from comissionovestecnologies on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Inicial, Curs 2016-17 | Comentaris tancats a TROBADA COMARCAL DE 2N

ACTIVITAT DE MOBILITAT SEGURA

El divendres 12 de maig ens va visitar un policia municipal de Banyoles. Amb ell vam fer un petit recorregut pel barri de Canaletes. Durant aquest recorregut ens va explicar com havíem de moure’ns pel barri, utilitzant els passos de vianants i les voreres. També ens va explicar quines coses havíem de tenir en compte si ens movíem amb bicicleta.

Mobilitat segura from comissionovestecnologies on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Inicial, Curs 2016-17 | Comentaris tancats a ACTIVITAT DE MOBILITAT SEGURA

Fem judo a l’escola

Aquest any hem tingut l’oportunitat de poder practicar judo a l’escola . Per poder dur a terme aquest esport olímpic hem tingut l’ajuda d’en Josep Domenech coordinador i professor del club de Judo Yamashita Vall del Terri. Al llarg d’una setmana els nens de l’escola han pogut practicar una o dues sessions d’aquest esport on es treballa la concentració, la motricitat i l’equilibri i alhora permet canalitzar al nen/a la seva energia i transformar-la en força física i mental a través de diversos valors.

JUDO A L'ESCOLA from comissionovestecnologies on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Inicial, Curs 2016-17 | Comentaris tancats a Fem judo a l’escola

ENS HEM TRASLLADAT!!!!

ESTRENEM PÀGINA WEB. ENS PODEU VISITAR CLICANT AQUÍ

nodes

FEM D’ACTORS A LA FACTORIA

El passat dimarts 17 de gener els nens i nenes de 2n vam anar a La Factoria. Allà ens vam dividir amb quatre grups i amb l’ajuda de la Tere, en Jordi, la Mariona i en Joan, vam preparar una petita obra de teatre, que vam ensenyar a la resta de companys.

Els de 2n fem d'actors a la factoria from comissionovestecnologies on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

3r QUINA!!

El dilluns 19 de desembre a la tarda, els nens i nenes de 3r vam donar la benvinguda al Nadal i vam jugar a la Quina Nadalenca. Ens havíem de saber les taules de multiplicar i els números fins al 90 si volíem cantar alguna línia o alguna quina. Ens ho vam passar molt i molt bé!!!

Quina! from comissionovestecnologies on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Mitjà, Curs 2016-17 | Deixa un comentari

CREEM EL NOSTRE VOLCÀ I EL FEM EXPLOTAR

Després d’anar d’excursió a Olot, ens entren moltes curiositats: quan sabrem quan un volcà està a punt d’explotar?, quines són les parts del volcà?, què passa quan n’explota un?
És per això que vam crear el nostre volcà a partir d’una ampolla de plàstic col·locada a sobre d’una fusta, tot coberta de papers de diaris i posteriorment de paper de seda de color verd que formaven el con volcànic. Quan va estar sec, vam posar colorant alimentari vermell a l’ampolla i seguidament bicarbonat. A continuació vam afegir-hi unes gotes de sabó i…. per acabar, vinagre!
Déu-n’hi-do quina explosió! Ens ho vam passar molt bé.

SenseTítol from comissionovestecnologies on Vimeo.

EXCURSIÓ AL VOLCÀ MONTSACOPA

El dia 18 de novembre vam anar d’excursió al volcà Montsacopa d’Olot. Després d’una bona pujada, vam esmorzar dins el cràter, on també vam tenir temps per jugar. Llavors, vam anar al museu dels volcans, on vam aprendre un munt de coses i fins i tot vam experimentar com és un terratrèmol de veritat. Vam dinar al Parc Nou aprofitant el seu entorn natural.
Ens ho vam passar molt bé!!!

MONTSACOPA from comissionovestecnologies on Vimeo.

Els alumnes de cicle mitjà hem participat a l’activitat “Hèctor l’arbre mort”

Els alumnes de Cicle Mitjà  hem participat a l’activitat Hèctor l’arbre mort organitzada per l’escola de natura.

A través de diferents tallers manipulatius hem desvetllat  interès pel bosc, relacionat informacions i coneixements, desenvolupat la curiositat a partir d’investigacions i recerques i hem comprès la responsabilitat en la protecció de la natura, especialment, en els boscos.

Ha sigut una activitat molt dinàmica i ens ho hem passat molt bé!

Mi película from comissionovestecnologies on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Mitjà, Curs 2016-17 | Deixa un comentari

Els alumnes de 2n anem a Can Japet

El passat 17 de novembre, els nens i nenes de 2n vam anar a visitar l’obrador de Can Japet per veure com es fa la massa de pa i vam aprofitar per fer un tortell de reis. A la sortida, en Joan ens va convidar a esmorzar un tall de cargol. Va ser una visita molt dolça!!

CAN JAPET from comissionovestecnologies on Vimeo.