Tornada de colònies 3

Benvolgudes famílies,

Ara mateix, a les 16.30 hores acaben de sortir de la casa de colònies els alumnes de 2n fins a 5è.

ATENCIÓ!! Els alumnes de 4t B  i 5è els haureu de recollir al Passeig Sant Lluís, ja que l’autocar és molt gran i no pot entrar en el carrer de l’escola.

L’hora d’arribada es calcula que serà sobre les 19.15 hores  tot depenent de la caravana.

Vinga ànims que ja els tenim aquí!!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Tornada de colònies 2

Benvolgudes famílies,

Els nens de P3 arribaran a partir de les 17.15 hores.

Un grupet de P5 junt amb uns quants nens  de P4  ja han sortit de la casa de colònies i es calcula que arribaran a l’escola (depenent del trànsit) a les 18 hores.

La resta de nens de P5 i els dos cursos de 1r també han sortit i arribaran aproximadament sobre les 18.20 hores.

Els grups restants encara no han sortit i us anirem informant en el moment que tinguem més notícies. Els de 5è seran els últims en sortir i arribaran tots junts.

Preguem paciència i col·laboració.

Moltes gràcies.

 

TORNADA DE COLÒNIES

Ens comuniquen que els autocars han arribat amb retard a la casa de colònies.

Els primers en arribar seran P3 i P4 que han sortit a les 15:00. Calculem que arribaran cap as les 17:00. La resta aniran sortint per ordre de curs.

Si hi ha alguna novetat anirem informant.

Documentació Matriculació curs 2014/2015

Les families que heu de realitzar la matriculació pel proper curs 2014-2015 podeu passar per l’escola, on us facilitarem els papers que haureu de portar ja omplerts per la Matriculació junt amb els següents documents:
– Alumnes de P3: 2 Fotografies de carnet i 1 fotografia mida cartera.
– Alumnes de P4 fins a 6è: 2 Fotografies de carnet.
– Fotocopia del carnet de vacunes.
– Alumnes de primària: Còpia del butlletí de notes de la 2a Avaluació.
– Fitxa de dades bàsiques de l’alumne emplenada (document lliurat pel centre).
– Carta de compromís educatiu (document lliurat pel centre). Cal retornar a l’escola una de les copies omplerta.
– Papers de menjador (document lliurat pel centre)
– Papers AMPA (document lliurat pel centre)

Documentació a lliurar per l’escola:
– Llistat de llibres de text
– Llibret informatiu
– Alumnes de primària: documentació per la reutilització dels llibres de text
– Alumnes de P3: Pla d’adaptació
– Convocatòria reunió nous alumnes de P3

L’HORARI DE MATRICULACIÓ ÉS:

DIMARTS 10 DE JUNY: de 9h a 11h

DIMECRES 11 DE JUNY: de 9h a 13h

DIJOUS 12 DE JUNY: de 9 a 11h i de 15h a 16.30h

DIVENDRES 13 DE JUNY: de 13h a a14h

El cicle mitjà al canal olímpic

Hola, som la Sara, la Carla, l’Arnau i la Paula. El dia 15 de maig vam anar al canal olímpic. Quan vam arribar ens van posar a esmorzar davant del canal i a jugar una estona.

Va arribar l’hora de navegar amb caiacs i canoes. Les llanxes motores ens ajudaven en cas de necessitat. Ens van mullar bastant, sobre tot a les canoes, però, en general, ens ho van passar molt bé.

Ens visita el Ricard Bonmatí

XIMPANZÉ

Orellut i geperut,
braços llargs i desmarxat,
cul pelat i cos pelut:
aquí tens el teu retrat.

Avui l’escola Campderrós ha rebut la visita d’un dels poetes més coneguts de la literatura infantil catalana, l’escriptor Ricard Bonmatí.
Les nenes i nens de P-5 estan treballant aquest poeta i per això la visita s’ha centrat en aquests grups.
Han passat un matí explicant i llegint poesies i contes, jugant amb les paraules i escoltant un rondallaire tant bo com el senyor Bonmatí.

 

Teatre de l’escola

Han estat estones d’assaig a les hores de joc lliure en el menjador. No calia recorda’ls-hi, venien directament cap al gimnàs. Estaven nerviosos però molt atents. Volien fer-ho bé. Eren conscients que el seu públic, era un públic que se l’havia de mimar molt, eren els nens i nenes de l’Educació Infantil, els més petits de l’escola i per ells encantar-los amb la seva obra de teatre era el seu màxim objectiu.
I per a mi ha estat una gran i valuosa experiència ja que he pogut gaudir d’estones amb els nostres actors i actrius que m’han fet sentir d’allò més bé. Mireu, he vist nens ajudant a altres a aprendre’s el seu paper, he vist com s’emocionaven en veure que aquell company tan tímid era capaç de parlar alt i clar per fer-se notar, hem compartit rialles, hem hagut d’aprendre a controlar els nervis, hem estat capaços de felicitar a aquell company o companya que sempre s’equivocava a l’hora de pronunciar una paraula que segons ell o ella era molt difícil de retenir, hem ballat, ens hem abraçat…
Ells saben que el resultat final no era el més important però el que sí saben és que totes aquestes estones els ha permès, oblidar-se del seu món real per endinsar en un món de fantasia.