Els alumnes de cinquè B hem treballat el relleu de Catalunya i hem fet unes maquetes que ens han quedat molt bé!
[youtube]https://youtu.be/YcTlZlIZAGo[/youtube]
Els alumnes de cinquè B hem treballat el relleu de Catalunya i hem fet unes maquetes que ens han quedat molt bé!
[youtube]https://youtu.be/YcTlZlIZAGo[/youtube]
A continuació us volem mostrar unes fotografies dels alumnes de 5è A amb els seus fillols i filloles de 1r B.
Estan millorant molt en la lectura gràcies als padrins!
El dilluns 23 de gener els nens i nenes de 5è van fer una activitat d’art a l’escola “FANCLUB”. Consistia en dibuixar a algú que admiressis a partir d’una fotografia i després representar-ho amb diferent material. La majoria van escollir futbolistes i cantants.
Hola! Els alumnes de 5è vam tenir l’oportunitat d’anar al Badasport! Compartim amb vosaltres aquest vídeo sobre la sortida. Esperem que us agradi!
[youtube]https://youtu.be/P393fXh1wZE[/youtube]
Hola! Us deixem un vídeo amb imatges de l’excursió que vam realitzar al parc de Can Solei. Esperem que us agradi!
[youtube]https://youtu.be/uLug_S0sP2Q[/youtube]
Us deixem un vídeo de la primera excursió que els alumnes de 5è vam realitzar a Mas Banyeres amb la resta de l’escola. Esperem que us agradi!
[youtube]https://youtu.be/R_6e8pp6IoQ[/youtube]
La setmana passada els alumnes de 5è vam fer la primera sessió de l’apadrinament lector. Vam anar a la classe de 1r a llegir i a ajudar a llegir als nostres fillols i filloles.
Vam preparar unes preguntes i feines sobre les lectures. La professora va estar molt contenta amb els treballs que havíem fet.
Els padrins estàvem contents perquè els nens i nenes de primer ho vam fer molt bé.
Esperem amb ganes la propera sessió!
Y. L i N.S.
En aquest tema dels fongs hem treballat investigant i fent experiments com veure les espores d’un xampinyó i les seves parts i analitzant la floridura d’un tros de pa de motlle. 
Després en grups de cinc, és a dir, per taules cada grup ha hagut de buscar informació i fotografies sobre un tipus de fong: llevats, floridures, fongs paràsits, bolets comestibles i bolets verinosos.
Durant un període de quatre semanes hem hagut d’organitzar-nos per realitzar la cartolina del nostre fong.
Després d’escriure la informació a les cartolines l’havíem d’aprendre i exposar-la als nostres companys, perquè tots sapiguessim una mica sobre tots els tipus de fongs.
H.M i B. F.
QUAN ENS VAN DIR DE FER AQUESTA FEINA TAN DIVERTIDA VAM IMPRIMIR UNA IMATGE DE TARDOR I LA VAM ENGANXAR AL MIG DE LA CARTOLINA. VAM AGAFAR EL PINZELL, LES AQUAREL·LES I VAM COMENÇAR A PINTAR PEL SEU VOLTANT…QUAN JA ELS TENÍEM PINTATS LA PROFE ELS VA PENJAR AL PASSADÍS.
VA QUEDAR UN ESPAI AMB UN AMBIENT DE TARDOR PRECIÓS.
A.P.
Un dels primers dies de plàstica vam sortir al pati per dibuixar l’edifici de l’escola a mà alçada.

A l’hora de dibuixar vam haver de tenir en compte la perspectiva i tots els detalls que observàvem.
D.P. i N.S.