RACONS

La metodologia que utilitzem principalment a infantil són els Racons. Aquest treball consisteix en organitzar l’aula en diferents espais on els nens i nenes, distribuïts en petits grups, poden realitzar diferents activitats de manera autònoma.

A través dels racons es promou l’aprenentatge i la gestió del temps, el desenvolupament de totes les capacitats: cognitives, sensorials, lúdiques i socials. A més, ajuda a desenvolupar l’autonomia personal i a la presa de decisions.

P5 tenim 4 sessions setmanals de racons i tenim 11 racons: Grafisme i motricitat fina. Llengua. Matemàtiques. Plàstica. Construccions. PDI. Pissarra Vileda. Pintura sobre cavallet. Biblioteca, Jocs de taula. Experimentació i observació.

A continuació us deixem una petita mostra dels que hem fet aquesta ronda.                    biblioteca (contes)- pissarra vileda (escriptura de noms i cognoms)- jocs de taula (escala)- llengua (troba els cognoms)- grafisme i motricitat fina (pius)- plàstica (dibuix)- construcció (bambouchi)- PDI (traç i noms)- experimentació i observació (lupes)- pintura amb cavallet (lliure)- matemàtiques (associació quantitat i grafia)

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a RACONS

  1. EMMA diu:

    MAGRADAT LAREGINA.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *