Final de curs

Claddagh School visita l’Abat Oliba

Hem rebut la visita de l’Orla i l’Erica, dues mestres irlandeses procedents de Claddagh School, a  Irlanda.

S’han interessat per conèixer el nostre model  educatiu i saber com atenem  la diversitat del nostre alumnat a l’escola.

Han  participat d’una sessió a la teràpia  amb gossos  i han compartit un matí a les nostres aules. Els hi ha agradat moltíssim la nostra manera de treballar i la feina que fem  com a  escola inclusiva.

Han admirat tots els projectes exposats als diferents espais de  l’Abat Oliba, I no s’han cansat de fer fotografies!

Moltes gràcies per la visita!

COLÒNIES 2018-2019
Resultat d'imatges de COLÒNIES

FES CLIC PER VEURE LES FOTOS

SANT JORDI – JOCS FLORALS 2018-19

Per veure totes les fotos fes CLIC

TALLERS INTERNIVELLS INFANTIL

Has vist els tallers de Llengua-Teatre a Infantil? Moltes més coses al seu bloc !!

SOM CENTRE DE REFERÈNCIA A NIVELL EUROPEU eTwinning !!

El passat 15 de Març de 2019 ens van reconeixer com a centre eTwinning, això significa que a partir d’ara som centre de referència eTwinning a nivell europeu gràcies a la col·laboració de diferents mestres, families, i sobretot l’esforç realitzat pels alumnes en aconseguir Qualitat pels seus projectes. Gràcies a tots/es !!

Pot veure llista de centres europeus guardonats AQUÍ

PROJECTE DIVERMATH

Aquest any, l’alumnat de primer treballarà en xarxa la RESOLUCIÓ DE PROBLEMES amb alumnat d’altres escoles catalanes a través del projecte DIVERMATH. Aquest, és un dels tres projectes inclosos dins de la xarxa de Projectes Espurn@ que ofereix l’ICE de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona).
La finalitat és que l’alumnat creï i resolgui diferents enigmes i jocs matemàtics multigrau, aconseguint un resultat comú gràcies a la col·laboració de companys d’altres escoles catalanes. Podeu trobar més informació a AQUÍ“.

Ja has vist totes les coses que fem a Infantil?

Hort, ludoteca, Reis i Reines de la tardor, xocolatada, cagar el Tió, després de dinar a dormir, grafisme, jocs de taula, pintura, plastelina, psicomotricitat, els colors de la tardor, mejandor de Halloween, murals… i moltes coses més. Fes una ullada clicant AQUI o bé a la foto de sota !!! 🙂

Carnestoltes 2019

Us deixem un petit tastet del Carnestoltes 2019. Ja podeu veure algunes de les fotos AQUÍ !!!

Dia de la Pau 2019

Com cada 30 de gener celebrem el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau. Un dia que es commemora la mort de Mathama Gandhi i el seu llegat, així com, la cultura de pau, de no violència, el compromís i la resolució pacífica dels conflictes.

Pots veure un recull de les activitats que vam portar a terme: AQUÍ

Fotos i Vídeos del Festival de Nadal !!

I fotos…

Festival de Nadal   Tió