Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 29/05/2020 escola Abat Oliba

BAREM PROVISIONAL 29-05-20

Dubtes, aclaracions, reclamacions envieu mail a: escolaao@gmail.com

DADES SOBRE PREINSCRIPCIÓ I  MATRÍCULA

29 de maig: publicació de llistes amb la puntuació provisional.

▪ Del 2 al 5 de juny: període de reclamació. Si voleu presentar una reclamació sobre la puntuació, ho podeu fer a l’escola amb cita prèvia o enviant un mail al correu oficial del centre escolaao@gmail exposant els vostres motius i fent constar les vostres dades identificatives així com el codi de la sol·licitud.

▪ 9 de juny: publicació llistes amb puntuació definitiva. Sorteig número de desempat a les 11h.

▪ Del 26 al 29 de juny: ampliació de sol·licitud, per P3 només, en el cas que no s’hagi adjudicat cap plaça de les sol·licitades. A la resta de cursos només si s’ha demanat plaça d’ofici. El Departament ho comunica a la família a través del correu electrònic i es poden demanar fins a 5 centres més.

▪ 7 de juliol: publicació del llistat d’assignació i llista d’espera.

▪ del 8 al 10 de juliol: període de reclamacions d’assignacions.

▪ del 13 al 17 de juliol: matrícula.

Penjarem  a l’escola totes les llistes oficials els dies que s’hagin de fer públiques.

Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

DOSSIER ESCOLA ABAT OLIBA - 2020-2021
 La nostra escola

Pots descarregar aquest vídeo en format power point fent clic AQUÍ.

Portes Obertes Abat Oliba

Un dia a P-3

Pots passar les imatges amb les fletxes posant el ratolí a sobre  o deixar que passin soles 🙂

Els ciclistes de P5 envien uns vídeos al Follet Trapella, que s’ha quedat a l’escola, cuidant de la nostra classe.

Carnestoltes Abat Oliba 2019-2020

Pots veure totes les fotos AQUÍ

Fotos i Vídeos del Festival de Nadal 2019-2020!!

Pots veure mooooooltes més fotos del festival de Nadal AQUÍ :)

Claddagh School visita l’Abat Oliba

Hem rebut la visita de l’Orla i l’Erica, dues mestres irlandeses procedents de Claddagh School, a  Irlanda.

S’han interessat per conèixer el nostre model  educatiu i saber com atenem  la diversitat del nostre alumnat a l’escola.

Han  participat d’una sessió a la teràpia  amb gossos  i han compartit un matí a les nostres aules. Els hi ha agradat moltíssim la nostra manera de treballar i la feina que fem  com a  escola inclusiva.

Han admirat tots els projectes exposats als diferents espais de  l’Abat Oliba, I no s’han cansat de fer fotografies!

Moltes gràcies per la visita!

COLÒNIES 2018-2019
Resultat d'imatges de COLÒNIES

FES CLIC PER VEURE LES FOTOS

SANT JORDI – JOCS FLORALS 2018-19

Per veure totes les fotos fes CLIC

TALLERS INTERNIVELLS INFANTIL

Has vist els tallers de Llengua-Teatre a Infantil? Moltes més coses al seu bloc !!

SOM CENTRE DE REFERÈNCIA A NIVELL EUROPEU eTwinning !!

El passat 15 de Març de 2019 ens van reconeixer com a centre eTwinning, això significa que a partir d’ara som centre de referència eTwinning a nivell europeu gràcies a la col·laboració de diferents mestres, families, i sobretot l’esforç realitzat pels alumnes en aconseguir Qualitat pels seus projectes. Gràcies a tots/es !!

Pot veure llista de centres europeus guardonats AQUÍ

PROJECTE DIVERMATH

Aquest any, l’alumnat de primer treballarà en xarxa la RESOLUCIÓ DE PROBLEMES amb alumnat d’altres escoles catalanes a través del projecte DIVERMATH. Aquest, és un dels tres projectes inclosos dins de la xarxa de Projectes Espurn@ que ofereix l’ICE de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona).
La finalitat és que l’alumnat creï i resolgui diferents enigmes i jocs matemàtics multigrau, aconseguint un resultat comú gràcies a la col·laboració de companys d’altres escoles catalanes. Podeu trobar més informació a AQUÍ“.

Carnestoltes 2019

Us deixem un petit tastet del Carnestoltes 2019. Ja podeu veure algunes de les fotos AQUÍ !!!

Dia de la Pau 2019

Com cada 30 de gener celebrem el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau. Un dia que es commemora la mort de Mathama Gandhi i el seu llegat, així com, la cultura de pau, de no violència, el compromís i la resolució pacífica dels conflictes.

Pots veure un recull de les activitats que vam portar a terme: AQUÍ