L’OLLA DEL REI

“L’olla del Rei” és un conte que han escrit la Maria Josep Udina i en Pep Solé.

FOTO BLOC

Les nenes i els nens de Tercer hem tingut la sort de que la Mª Josep i en Pep vinguessin a l’escola i ens l’expliquessin, amb música inclosa.

MOLTES GRÀCIES!!!

GRUP VERD 2014-15

Aquesta ha estat la manera que hem triat per fer l’última reunió.

Un bon esmorzar per fer la valoració del curs.

FOTO ESMORZAR

El que més ens ha agradat ha estat participar en l’intercanvi de projectes de les EEVV de Castelldefels i anar a la Ràdio.

Estem molt contents/es d’haver aconseguit que el paper d’alumini no formi part de la nostra escola.                                       Grup Verd

PROJECTE 3r “ELECCIONS MUNICIPALS”

Nosaltres també hem celebrat “Eleccions Municipals”

Un cop acabades, hem anat a visitar l’Ajuntament.

Alcalde

I  ens ha vingut a visitar la MªJosep Udina, regidora fa 32 anys, d’Educació i Cultura.

Mª JosepAmb la Mª Josep Udina hem compartit la seva participació en les eleccions d’enguany i les nostres eleccions.

Practiquem ACROESPORT

L’Acroesport és una modalitat esportiva en la que utilitzem el nostre cos per construir diferents estructures.

Les colles Castelleres utilitzen tècniques de l’Acrosport per carregar i descarregar els seus castells.

El proper dimarts 9 de juny els alumnes de 4t de l’Escola aniran a la platja a realitzar activitats esportives amb els seus companys i altres escoles. Una d’aquestes activitats serà “ACROESPORT”

Per aquest motiu la setmana passada vam realitzar una sessió explicant als alumnes com havien de pujar a sobre dels altres; on col·locar els peus, genolls i mans; el paper de la figura de l’ajuda,… Després d’explicar-ho ho vam posar en pràctica i aquest fou el resultat

DSC_0674 DSC_0737 DSC_0683 DSC_0785Vam comprovar que col·laborant podem fer coses molt divertides!!!!

Per veure totes les imatges cliqueu aqui

Colònies a Vallcàrquera

DSC_0406

Els dies 13,14 i 15 de Maig els alumnes de 4t de primària de l’Escola vam anar de Colònies al Montseny. Vam gaudir d’uns dies a la Vall de Vallcàrquera on vam aprendre moltes coses sobre la flora i la fauna del Parc Natural del Montseny.

IMG-20150520-WA0011

DSC_0424

També vam passar bons moments amb els companys i els mestres.

IMG-20150520-WA0023

Si voleu veure més fotos cliqueu aqui

Coneguem l’ecosistema de les platges metropolitanes

Els i les alumnes de 4t curs de primària de l’Escola vam gaudir d’un dia a la platja. Vam anar i tornar caminant des de l’escola; així que vam aprofitar per fer una mica d’exercici.

DSC_0334 [320x200]

Vam aprendre moltes coses que no sabíem

DSC_0332 [320x200] DSC_0349 [320x200]

Semblava que plouria però després de dinar….

DSC_0356 [320x200] DSC_0353 [320x200]

VA SER UN DIA GENIAL!!!!

Per veure més imatges cliqueu aqui

VISITA AL COSMOCAIXA!!!!

El divendres 20 de març, els alumnes de 4rt curs , vam anar a visitar el COSMOCAIXA. Ens ho vam passar d’allò més bé. Vam veure, tocar, fer,…Vam aprendre moltes coses

DSC_0086 [320x200]DSC_0102 [320x200]DSC_0099 [320x200]DSC_0103 [320x200]

Després vam anar al Parc de Can Mercader , a Cornellà, a dinar i a relaxar-nos.

DSC_0119 [320x200]

VA SER UN DIA GENIAL!!!!

Mes imatges cliqueu AQUI

Els alumnes de 4tB recitem poesia

Havíem de recitar uns poemes de manera individual però vam decidir fer-ho en grup.
Aquest fou el resultat.

POESIA VISUAL

El passat divendres, 20 de febrer, vam tenir la sort de compartir una estona del matí amb l’Enrico, el pare d’en Fabio de 3rA.

EXPLICANT        BERNAT        FABIO

Va venir a la classe a parlar-nos de la poesia visual, una altra manera d’entendre la poesia. Ens va agradar tant que fins i tot ens vam engrescar a escriure’n.

CASA              ARBRE

Moltes gràcies Enrico!!! per obrir-nos la porta a un altre tipus de poesia.

Nens i nenes de 3rA

Publicat dins de General | 1 comentari

TALLER DE CUINA

JÚLIA MOAD

Les cuineres i els cuiners del CM us volen mostrar

els canapés que van elaborar!!!

POL VICTOR