6è – Audició “La Batucada de l’esclavatge a la Festa” – Lleida

El dia 1 de febrer de 2017, els alumnes de 6è aniran a l’Auditori Municipal de Lleida Enric Granados per tal de gaudir de l’audició anomenada “La Batucada de l’esclavatge a la Festa.”

Aquesta sortida està subvencionada per l’AMPA.

La data límit per portar l’autorització signada (TOTS ELS ALUMNES) juntament amb el justificant de pagament (NOMÉS ELS ALUMNES NO SOCIS DE L’AMPA) és el 24 de gener de 2017.

scs4-enric-granados-6e

4t – Audició “Hop! Peripècies!” – Lleida

El proper divendres 27 de gener els alumnes de 4t realitzaran una sortida a Lleida per assistir a l’Audició “Hop! Peripècies!” a l’auditori Enric Granados.

La data límit per portar l’autorització signada juntament amb el justificant de pagament és el 19 de gener de 2017.

scm4-auditori-4t

P5 – Visita a l’Espai Sorigué – Lleida

El proper dimecres 25 de gener els alumnes de P5 realitzaran una sortida a Lleida per tal de visitar l’exposició de l’artista japonesa Chiharu Shiota “In the Beginning was…” a la Fundació Sorigué de Lleida.

sei4-espai-sorigue

REUNIÓ ESQUIADA

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu la setmana del 19 al 24 de febrer l’alumnat de cicle superior anirà a Port Ainé. Per aquest motiu us volem convocar el proper dijous 1 de desembre, a les 16:45 h. amb la intenció de fer una reunió per parlar de l’esquiada. La reunió es farà en una de les aules de 6è.

Atentament,
L’equip de cicle superior.