Arxiu mensual: abril de 2009

Colònies’09

Hola! el passat cap de setmana van anar de colònies. Com va anar? Esperem els vostres comentaris. Les fotos… aviat les penjarem!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Vacances Setmana Santa

Tot seguint el calendari escolar del 6 al 13 d’abril fem vacances de Setmana Santa. Esperant agafar noves energies per iniciar el tercer trimestre tot acabant de treballar les danses que us mostrarem al juny. Ah! l’espectacle de final de … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari