Sortida: Camp d´aprenentatge Pau Casals

El passat dimarts 8 de maig els nens i nenes de cicle mitjà vam anar d’excursió al Camp d’Aprenentatge Pau Casals. Allí vam conviure tots plegats en diferents entorns (estudi de gravació, platja…). A més a més vam interpretar música conjuntament i vam descobrir el procés d’enregistrament d´un disc, a banda de treballar amb les qualitats del so. Per acabar ens vam relaxar a la platja dinant a l´aire lliure, mullant-nos els peus i jugant amb la sorra!

Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo

Les noies del grup Macedònia han escoltat la nostra cançó i ens han fet arribar aquest missatge. Cliqueu aquí

Música en directe

El dimarts 22 de maig, vam conèixer el Juan un músic que toca la trompa. Ens va explicar moltes coses sobre l’instrument que el va enamorar des de ben petit. Vam sentir el seu so, vam veure com s’ha de bufar,  ens va explicar algun secret dels músics de vent i li vam fer un munt de preguntes! vam tenir molta sort de poder-la escoltar i veure en directe a l’escola!

Cliqueu  la imatge i podreu accedir a l’àlbum de fotografies

Anem a veure una exposició sobre l´Amazones a la biblioteca

Aquest matí els alumnes de quart hem anat a la biblioteca per tal de conèixer una mica més la selva de l´Amazones a través d´una exposició amb un recull d’insectes dissecats, fotografies i les explicacions que ens ha fet el Sr. Joan. Ha estat una estona molt divertida i els nens i nenes han estat fent preguntes arran de les curiositats que ens anava explicant.

Podeu veure´n alguna foto clicant al següent enllaç:

This is me and…

Després de fer diverses lectures en anglès sobre nens i nenes de diferents països  com ara Isabella que viu a Itàlia, la Karina de Perú, en Nombeko de Sud Àfrica, el  Sunan de Thailàndia, en Lucas de Suiza i l´ Harout d’Amèrica, alguns nens i nenes de la classe de quart s´ha atrevit a preparar els seus “portfolios” (in English, per suposat!) i els han presentat a la resta de companys.

Si cliqueu al següent enllaç en podreu veure algunes fotos.

Sant Jordi 2018: Obra teatral

Aquest any, per Sant Jordi, els nens i nenes de cicle mitjà van representar als alumnes

d’Ed. Infantil  l’obra: La Fàbrica de colors, una cantata escrita per Sergi Salinas .

Els companys de 4t van dur a terme la vessant musical i els de 3r van fer la narració i dramatització de la Cantata.

Si voleu veure algunes fotografies, cliqueu al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/38MRVZyyxWsBruQ53

Cosmocaixa – Barcelona

Cicle mitjà  vam anar a Barcelona al Cosmocaixa i ens va encantar poder experimentar per tot el museu!

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies

Anem a plantar!

El dia 21 de març els nens i nenes de 3r vam anar a plantar flors al centre de Bell-lloc. Ens agrada poder col·laborar i donar un cop de mà pel nostre poble!

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies !

Cantata: La fàbrica de colors

El passat 16 de març els nens/es de 4t van participar a la Cantata: LA FÀBRICA DE COLORS (de Sergi Salinas). Van cantar  amb alumnes d’altres escoles del Pla d’Urgell i acompanyats per l’orquestra de l’escola de Música de Mollerussa , sota la batuta de Pep Mindán.

Sou uns artistes, després de tant temps treballant-hi val la pena viure junts moments com aquests.  Enhorabona!

Cliqueu aquí per veure el recull de fotografies

Beauty and the Beast!

Aquest matí els nens i nenes de cicle mitjà hem anat al Teatre de l´Amistat de Mollerussa a veure una obra de teatre en anglès. L’obra es titulava “Beauty and the Beast”.

Ens ha agradat molt i ens ho hem passat d’allò més bé!

Aquí us en deixem un recull d’algunes imatges de la representació:

Dia de la Pau

El passat dimarts, 30 de gener, a l’escola vam celebrar el Dia de la Pau (DENIP). Vam passar la tarda fent uns grans murals al pati de l’escola tots plegats. Ens agrada molt poder fer dibuixos gegants entre tots i totes!