Música en directe

El dimarts 22 de maig, vam conèixer el Juan un músic que toca la trompa. Ens va explicar moltes coses sobre l’instrument que el va enamorar des de ben petit. Vam sentir el seu so, vam veure com s’ha de bufar,  ens va explicar algun secret dels músics de vent i li vam fer un munt de preguntes! vam tenir molta sort de poder-la escoltar i veure en directe a l’escola!

Cliqueu a la imatge següent per veure les fotografies de 1r

Cliqueu a la imatge següent per veure les fotografies de 2n

Anem de sortida a Cal Fino

El divendres, 16 de març, els alumnes de cicle inicial van fer la sortida a Cal Fino on van realitzar diferents tallers relacionats amb les ciències experimentals.

El primer que van fer en arribar a les instal·lacions va ser esmorzar. Després d’agafar forces, els alumnes dividits en petits grups van realitzar diversos experiments científics.

A continuació,  van tenir temps pel joc lliure i dinar. Havent dinat, els alumnes van plantar unes llavors en tests que ja havien decorat prèviament amb diferents materials.

Clíqueu sobre la imatge `per obrir la galeria

Fem la Mona a Cicle Inicial

El passat dijous, dia 22 de març, els alumnes de 1r. i 2n. van fer una activitat relacionada amb la festivitat de la Pasqua. En aquesta activitat van poder decorar la seva pròpia mona utilitzant diferents ingredients i complements.

S’ho van passar molt bé!!! Aquí us en deixem una petita mostra.

Clíqueu sobre la imatge per obrir la galeria

UN VIOLÍ A LA CLASSE DE 1r !

Els nens i nenes de 1r estem aprenent coses sobre els instruments de corda. Tenim la gran sort que la nostra mestra, la Montse, és violinista! Hem tingut un premi molt especial : ens ha ensenyat el seu violí!

Photocall Nadal

Els alumnes de Cicle Inicial ens hem divertit fent-nos una foto amb l’arbre de Nadal de l’escola.

Amb aquestes fotos us volem desitjar unes bones festes de Nadal i un feliç 2018.

Bones vacances!!!

Sortida al Castell de la Saidia

El passat divendres, 27 d’octubre, els alumnes de Cicle Inicial vam visitar el Castell de la Saidia.

Ja som a la tardor i és el millor moment per a gaudir dels colors de la vinya i aprendre. Grocs terrosos, verds, marrons… són els colors que envolten la vinya en aquesta estació i són tot un espectacle visual.

De la mà dels monitors i les mestres de l’escola, vam passejar entre les vinyes en una caminada en ple contacte amb la natura i vam aprendre les varietats de vinya, les condicions climàtiques més favorables, etc. Més tard, vam fer most amb el raïm recollit.

Va ser una gran jornada de descobriment i apropament al món de la vinicultura.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mU6xg8-gRFg[/youtube]

Anem de concert!

Dimarts dia 7 de Març ens van convidar a un concert a Mollerussa per part de l’ EMMM, vam poder gaudir de música en directe i també escoltar i veure tots els instruments que formen part d’una orquestra.

Mireu que bé que estàvem al teatre l’Amistat!

Cliqueu al següent link per veure més fotos.

Per Carnaval tot s’hi val!

Els alumnes de cicle inicial vam fer cas al rei Carnestoltes i durant la setmana vam complir les seves ordres:

Dilluns, quin fred que fa amb un barret t’has de tapar

Dimarts, de viatge a un país anem i la seva bandera onegem.

Dimecres, com el tomb pel món donem de diferents races les cares ens pintem.

Dijous, quins pèls se m’han quedat quan he vist el lleó enfurismat.

Divendres, una disfressa has d’escollir per a l’escola venir.

Si voleu veure quina fila fèiem cliqueu al link.

img_5065 img_4809

Celebrem el dia de la Pau

Els nens i nenes de cicle inicial vam celebrar el dia de la Pau pintant dibuixos, amb guixos de colors,  al pati de l’escola. Ens van quedar molt bé, llàstima que van durar poquet… Cliqueu al link per veure’ls.