Títol i autor
Girl on a motorcycle, John Scoot
Resum
Kenny viatja per Amèrica amb autobúus, un dia para a allotjar-se en un hotel de carretera, i veu una noia per les noticies que ha comés un robatori i que esta en busca i captura. Veu unes coses estranyes a l’habitació de la seva vora i acaba enxampant al lladre, però amb l’ajuda d’una noia. Al final s’acaben fent amics.
T’ha agradat? Perquè?
M’ha agradat perquè l’he pogut seguir amb certa facilitat i l’argument està bé. Fins a l’última pàgina no veus com acaba la trama i això engresca molt.
A qui el recomanaries?
El recomanaria a tots els alumnes que s’inicien o tenen un nivell baix en llengua anglesa.
Tria un fragment significatiu
‘Give me the money,’ says the robber to the Los Angeles security guard. The guard looks at the gun and hands over the money. The robber has long blond hair and rides a motorcycle – and a girl with long blond hair arrives at Kenny’s motel – on a motorcycle. Is she the robber?
Marc Gilabert
English 1st
