Trets de la formació ENTRENA, posta en la pràctica de l’educació creativa social.-
1.- Col.laborar en la diagnosi a partir de les teves necessitats, interessos i capacitats com alumne formador/a. T’ajudarem a elaborar una resposta a les teves espectatives professionals i personals, d’acord al nou perfil docent.
2.- Entrevista prèvia per a orientar-te en la teva decisió.
3.- Tindrem en compte les competències específiques de les activitats de formació del curs passat i anterior fetes dins del teu Pla de Formació de Zona del Departament d’Educació. també en el cas que sigui entre altres activitats complementàries i alternatives que també hagis fet.
4.- Estàs disponible a evolucionar del nivell d’alumne, a aspirant i d’aquest a cooperant amb complicitat amb l’ENTORN.
5.- Les noves competències específiques les aplicaràs a l’aula i al centre dins de les possibilitats, amb la implicació personal i social de la persona, afavorint la satisfacció personal i l’autorealització professional i la salut general.
6.- Elaboraràs un pla PIFCCO o millor dit un PLA INDIVIDUAL DE FORMACIÓ COMPETENCIAL COOPERANT dins de la perspectiva de la formació acció, ràpida per resultats en autoregularització autònoma formativa alternativa social. Els principis del FRALS comptarà els teus interessos, espectatives i objectius que tu et marques per a la teva autosuperació, i que recollirà el teu PIFCCO.
7.- L’assistència presencial a ENTRENA es pot fer en xerrades, conferències, tallers, entrevistes, laboratori social i mostres educatives creatives i de motivació: EDU.cre@, una mena d’híbrid entre la mostra i subhasta de produccions creatives educatives cooperants i MOTI.vak, que es centra en la motivació.
8.- Escolleixes un ventall d’opcions de cara a una autonomia constructiva tutelada en assessorament decisori de la teva pròpia formació.
9.- El curs a distància té quatre entrevistes presencials o a distància per telèfon: una iniaical, l’elaboració del PIFCCO tot considerant els principis del FRALS, la prèvia a la impressió del treball o informe final i la final en el lliurament del treball o informe.
10.- El plantejament ENTRENA és anual i consta d’avaluació interna i externa per a garantir la qualitat formativa competencial.