LA TERTÚLIA DEL QUART PIS (històric)

bloc de quart curs de l'institut Jaume Almera 10-11
  • rss
  • Inici
  • Pàgina d’exemple

Ser el germà gran és una injustícia

Josep M. Altés Riera | 26 maig 2011
 Jo de la família soc el germà gran. La Clàudia, la meva germana, en ser més petita que jo, té uns petits avantatges.

Un d’ells ès quan els meus pares marxen i ens diuen que a la nit s’ha de treure la gossa, el que hi ha d’anar sóc jo. Ella no pot anar-hi perquè encara és massa petita i no pot anar sola pel carrer de nit.

Una altre avantatge és que la Clàudia la porten a tot arreu, per això de que encara és petita, en canvi si jo he d’anar a algun lloc si tinc sort és possible que m’acompanyin. Us posaré un exemple, quan ella queda amb les amigues, el meu pare la porta amb cotxe; en canvi jo per anar al tennis que és a Cabrera he d’agafar el bus.

Per acabar us explicaré el que em fa més ràbia. Com que la meva germana és un curs més petit que jo, el següent any haurà de fer servir els mateixos llibres que jo i si n’hi perdo algun l’he de pagar. I la Clàudia en canvi, si en perd ja és igual perquè no li deixarem a ningú més.

Àlex

Categories
Àlex Ballo, Germans
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« Una gran sorpresa Un dia a França! »

Una resposta a “Ser el germà gran és una injustícia”

  1. Josep M. Altés Riera ha dit:
    7 juny 2011 a les 18:13

    Àlex,
    Un escrit divertit. M’ho he passat força bé llegint-lo. Clar, directe i molt ben estructurat. M’ha agradat.
    No deixis d’escriure, d’acord?
    Josep Maria

    Respon

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Administració

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org

Cerca

Articles

Categories

rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox