Ens ha tocat
guillemespelleta | 27 setembre 2011Ja hi som un altre cop a la mateixa rutina de sempre . Dilluns, dimarts, dimecres etc… cada dia hem de fer el mateix: ens aixequem, anem a l’escola, mengem, altre cop a l’escola i cap a casa a fer deures i estudiar, i si et dona temps potser vols mira la televisió o xatejar amb els amics etc.
Van passant els dies així. Uns dies deures de matemàtiques, uns dies deures de socials un altre dia examen… hi ha algun perquè? No podríem viure d’alguna altra forma? Penso que ens ha tocat viure d’aquesta manera per moltes bones raons, també de dolentes. Però també penso que podria haver tocat alguna forma de viure molt pitjor. Crec que seria més agradable canviar una mica d’hàbits ja que haver de fer sempre el mateix es molt avorrit.
Guillem
Guillem,
Al començament em pensava que llegiria un escrit d’enyorança de les vacances, però ben aviat he vist que no era aquest el tema. “Per què tinc la vida que tinc?” és una pregunta important, i encara més “què m’agrada de la meva vida i què no?”. En realitat totes aquestes preguntes són la pregunta sobre “què vull fer amb la meva vida?”.
El plantejament és interessant, encara que el desenvolupament és una mica frustrant, perquè no vas gaire lluny en la teva reflexió, tot i que he d’admetre que el repte no era gens senzill!!
Tant pel que fa a la forma com pel que fa al contingut, estic segur que amb una bona revisió hauries aconseguit un escrit més clar, més sòlid i més correcte.
Bé, doncs, però no oblidis de revisar els escrits, d’acord? No paris d’escriure!
Josep Maria