Una mala passada
| 20 maig 2011-No pot ser, no pot ser!!- L’Emma, la Marta, la Sandra i jo estavem dels nervis, les cames ens tremolaven, no ens ho podíem creure, tot aquell esforç intensiu durant tres dies se n’havia anat en orris.
Això va passar la nit abans de presentar el nostre treball de crèdit de síntesi. Ja gairebé havíem acabat el treball, però unes hores abans l’ordinador se’ns havia apagat per falta de bateria, i anteriorment no havíem guardat l’arxiu en què estavem treballant. En aquell moment de desesperació vam arribar a pensar que hauríem de tornar a fer gairebé tot el treball un altre cop.
Després d’haver buscat el treball a totes les carpetes de l’ordinador, a la paperera, al buscador d’arxius i gairebé tots els llocs possibles, el vam trobar. S’havia guardat a l’apartat “Equipo”, cap de nosaltres va entendre exactament per què, però vam suposar que abans de que s’apaguès l’ordinador, l’arxiu s’havia guardat automàticament. Vam tenir una sort increïble, vam saltar d’alegria com unes bojes. Després d’aquella mala passada ens vam poder tranquil·litzar, vam guardar el treball en dos USBs i vam anar a sopar.
Aquell dia vaig aprendre dues coses: 1. Els ordinadors de vegades poden ser lents i ens fan perdre temps, però en aquest cas ens havia salvat un arxiu que ni tan sols haviem guardat. 2. HEM DE GUARDAR TOT SEMPRE A L’ORDINADOR, I A UN USB TAMBÉ!
Nina
Nina,
Quin ensurt! Descrius molt bé una història divertida (que en aquell moment no devia ser-ho gens, suposo). L’escrit és senzill, clar i entenedor. M’ha agradat.
Algunes observacions
– M’ha agradat que usessis l’expressió “en orris”. L’havies escrit “a norris” i l’he corregida. Te’n recordaràs?
– “anteriorment no havíem guardat l’arxiu”: et sembla que ens podem estalviar l'”anterioment”?
– un tic que podem evitar fàcilment: “gairebé” apareix tres vegades
Gràcies per l’escrit. No paris, d’acord?
Josep Maria