Tinc una confiança cega en els meus amics
| 25 gener 2011Tenir confiança en els teus amics, és típic en l’adolescència, són el més important en aquests moments de la vida. Les persones, quan ens cuiden i estan sempre amb nosaltres, els agafem carinyo i aquella persona és converteix en algú molt important.
Els meus amics, tot i que en són pocs, són els que t’ajuden en lo bo i en el dolent, t’aconsellen sobre els teus problemes. Són les úniques persones, a part de la família, que són ells mateixos sense cap dificultat. Els sents propers a tu, el teu suport de cada dia, els que estan sempre al teu costat. Tens una connexió molt forta amb ells, coses en comú.
Com en tots els casos, hi han algunes discussions, enfrontaments i, hi ha èpoques en les què no confies en ningú. Però mai pots deixar perdre els bons amics que han estat al teu cantó, per una estupidesa. La confiança, el respecte i aquest amor ha d’estar per sobre de tot, sobretot amb aquelles que has compartit la infància.
El més important en una relació d’amistat és la confiança, tots els moments viscuts, tots els somriures, les llàgrimes, el jo t’ajudo i tu m’ajudes. I el que encara es més important, és no perdre tot això, que a mi, em fa aixecar-me cada dia. Els amics són molt especials, i per això, ara mateix els compto amb els dits d’una mà.
Alba Larrosa Montserrat
Alba, La confiança és un component fonamental de l’amistat, ho expresses molt bé. I necessitem confiar en algú (no som aïllats, sinó éssers socials!), per això l’amistat és gairebé tan important com el menjar i el beure. M’ha agradat.
El redactat està bé, però pot revisar-se i millorar-se en alguns aspectes:
– Les persones, quan ens cuiden i estan sempre amb nosaltres, els agafem carinyo i aquella persona és converteix en algú molt important. (aquí falla l’estructura, la sintaxi)
– Els meus amics, tot i que en són pocs, són els que t’ajuden, t’aconsellen sobre els teus problemes. / Els meus amics, tot i que en són pocs, són els que m’ajuden, m’aconsellen sobre els teus problemes?
– no perdre tot això, que a mi, em fa aixecar-me cada dia / no perdre tot això que em fa aixecar cada dia ?
Força bé. No paris d’escriure
Josep Maria
La confiança és molt importat, m’agradat.