Crèdit
| 26 març 2014Aquesta setmana hem començat, com cada any, el treball de síntesi o crèdit.
Aquest treball m’ha aclarit molt els meus dubtes, ja que he passat de no saber què estudiar a tenir-ho claríssim. Agraeixo i molt haver anat al Saló de l’Ensenyament, perquè va ser el que més em va ajudar a l’hora de triar el que vull estudiar. També ha estat molt divertit fer aquest treball amb els meus companys ja que, de certa manera, les nostres aficions en l’àmbit laboral es complementaven o s’assemblaven.
En conclusió, com he dit, agreixo molt haver fet aquest crèdit, perquè ara sí que estic convençut del que vull fer i el que vull dedicar-me en un futur.
Pablo
Pablo, el títol oficial del que heu fet és “Projecte de recerca”. L’escrit ha millorat. He corregit alguna cosa, però és més correcte que l’esborrany anterior.
L’escrit és senzill i directe, sense grans reflexions, però diu coses que s’entenen de manera força correcta. Segueix així.
Josep Maria