Qui sóc? o més ben dit… què sóc?
nilvillagrasa | 10 octubre 2013Sempre m’he sentit diferent a la resta, i al contrari del que es diu, no sempre m’he trobat satisfet amb això, no estic descontent ni amb el que soc, ni com soc, ni com penso, vesteixo o visc, ni com semblo per fora o per dins, estic descontent per com la majoria de gent em veu, per ells ser diferent en alguns aspectes es sinònim de ser pitjor.
Quan jo dic “doncs jo penso que val més sobreposar la felicitat dels altres a la teva pròpia” o “trobar un amic es fàcil, trobar una bona persona es difícil” la gent em mira amb cara rara. I quan dic “sí, tinc un problema ossi de hiperflexibilitat a les cames” mes lluny de que la gent ho accepti tinc la sensació que s’en riu. La gent pensa que he viscut una vida plena, en certa manera es així: plena de terror, plena d’inseguretats, plena de amargor, dolor que dia a dia m’esforço per no treure.
La gent pensa que riure molt es ser feliç, jo ric per no plorar, no mostro aquesta faceta meva per una raó, no vull provocar dolor a la gent a la que realment caic bé, de fet, soc incapaç de crear qualsevol tipus de dolor i quan ho faig per error ho recordo durant anys, i no me’n sento orgullós. Prefereixo guardar-me el dolor que mostrar-lo a gent que aprecio, no vull preocupar-los. Doncs, llavors, per que escric això? No ho sé. suposo que alguna cosa dintre meu crida.
Sempre m’he imaginat com seria un jo normal, algú que la gent veiés com un igual, algú que pugui anar pel carrer o llocs coberts sense burles, sense insults, sense violència, tinc una vida mes difícil del que la gent pensa. I a això responc: jo seria incapaç de fer que algú es senti tan similar a una merda com la resta de persones m’ho han fet sentir a mi, jo no sóc un d’ells, és per això que la pregunta no es “qui soc?”, la pregunta es “què sóc?”
Una cosa que m’agrada de mí? continuo dia a dia trobant forçes per continuar rient.
Firmat: Nil






Nil,
M’ha agradat l’article, sobretot com a esforç de plasmar per escrit sentiments que no són gens fàcils d’expressar. Tal vegada parteixes d’una “normalitat” massa simple quan et situes tu davant tota la resta de la humanitat (on hi ha moltíssimes “normalitats” diferents!). De tota manera s’entén perfectament el que vols expressar.
Alguna observació:
– cal que cuidis els accents, més enllà del que corregeix automàticament l’ordinador. Fixa’t que els “és”, “sóc” o “més”, per exemple, te’ls saltes sovint. Al mateix títol, hi deia “Quí soc? o mes ben dit… què soc? en lloc de “Qui sóc? o més ben dit… què sóc?”. Busca’ls al llarg del text: n’hi ha una bona colla.
– El redactat està molt ben estructurat i és molt planer i entenedor. Tan sols m’he trobat en un punt una mica estrany quan dius “una vida mes difícil del que la gent pensa. I a això responc:”, no està gens clar a què respons (es pot imaginar, però no és això)
Molt ben treballat, no deixis d’escriure, que tens molt a dir.
Josep Maria
perdó, volia posar ” i per això em pregunto”
“Josep M.”, no em planto devant tot el món, simplement vull viure sense insults cap a la meva persona
¡MOLTS ÀNIMS NIL!