La publicitat
africarubio | 7 octubre 2013La publicitat és molt enganyosa. Diuen i fan qualsevol cosa per vendre el producte que s’està anunciant.
Per exemple, si et volen vendre una coca-cola, la sensació que diuen que et dóna és la felicitat, però si beus una coca-cola no seràs feliç per aquest fet.
En un anunci fan servir la imatge, fins i tot fan servir les imatges subliminars, que avui en dia està prohibit, encara que ho segueixen fent però d’altres formes.
Per cada anunci el seu escenari és diferent i el canviant perquè arribi a qualsevol públic.
Tots els anuncis o gairebé tots són enganyosos, si tu et menges un màgnum no et transportara a altres èpoques o llocs, si tu arribes a casa tal com arriben les persones que surten als anuncis de roba, no estiguis tranquil perquè la teva mare si et veu així de brut, no somriurà.
No creieu?
Àfrica
Àfrica,
el que expliques està molt ben pensat. M’ha agradat. La forma en què ho expresses, però, es pot millorar. Fixa’t que tots els paràgrafs són paràgrafs-frase. Un paràgraf ha de contenir, en principi, diverses frases, diversos punts. Si no és així l’escrit queda massa trossejat i el lector no té la necessària sensació d’unitat, de connexió entre les idees. Te’n recordaràs al pròxim escrit?
No deixis d’escriure
Josep Maria