El Nadal
polbattestini | 21 gener 2013Per a mi i molts altres mes el nadal és una època feliç, amb molta alegria i temps per passar-lo amb la família. Totes les preocupacions desapareixen perquè hi ha vacances. Per nadal m’encanta retrobar-me amb els cosins y compartir regals, encara que el millor regal és el de tenir temps lliure per fer el que vulgui.
Però per a molta gent és diferent. Durant aquest període tan feliç d’estar amb la família, no tenen ningú amb qui compartir-lo, ni amics ni familiars i llavors se senten desgraciats perquè se n’adonen de que ningú els vol ni els necessita, ja sigui perquè els seus familiars han mort o perquè han caigut en addiccions o perquè simplement no tenen amics. El que vull dir amb això és que per a molts com jo el nadal és un temps molt feliç mentre que per molts altres que no han tingut tanta sort a la vida, aquesta època de l’any pot ser un infern.
M’agradaria que tothom fos igual de feliç com ho soc jo ara, perquè només de pensar com viuen altres persones m’entristeixo. Però el mon és així i no se li pot fer res.
Pol
Pol, et veig molt pessimista al final! Certament, el món és així, però no ho veig tan clar això que no s’hi pugui fer res. (De fet, gràcies al treball de molta gent no és encara pitjor!)
El redactat és força correcte, encara que es pot polir l’estil. No està ben treballat (la prova és que no has passat ni el corrector, perquè hi havia una “y” flagrant). No et conformis amb el primer que et surt, sigues una mica més exigent!
Fins al proper escrit
Josep Maria