El món de les flors
mariolatrias | 13 març 2015En el lloc que vivim tots estem acostumats a viure envoltats de flors i plantes i a vegades penso que no les valorem i no som conscients de quines meravelles ens rodegen. La natura ens ha concedit el gust de poder gaudir d’aquestes exquisides creacions i nosaltres ni tan sols ens parem a mirar-les.
L’altre dia la meva mare, una enamorada de les flors com jo, va anar a comprar un ram de margarites i unes roses de color rosa pastel per posar a la taula de centre de casa i, quan va arribar a casa amb el ram, les dues ens el vam quedar mirant amb una admiració increïble. Sembla impossible que per si soles es formin d’una manera tan perfecte i ideal. La seva olor, el tacte, els colors i la forma dels pètals fan de cada tipus de flor una creació única que les fa especials, úniques i totalment incomparables amb la resta de flors.
Les meves flors preferides són les roses blanques. Em crea admiració el seu color blanc immaculat i la perfecció dels seus pètals entrellaçats els uns sobre els altres quan encara no està oberta del tot. És una flor que transmet puresa i tranquil·litat, i la seva olor dolça i refrescant envaeix la sala d’estar de casa meva durant la primavera.
Cal que tots siguem conscients de les meravelles que ens envolten i sapiguem apreciar els tresors que la natura ens proporciona.
Mariola
Mariola, presentes un article ple de sensibilitat i molt ben redactat. M’ha agradat especialment la descripció a partir del fet concret (la teva mare amb el ram de flors…), que aconsegueix fer molt agradable un escrit que podia haver estat una reflexió més abstracta entorn de la meravella de les flors. Així és molt millor!
No paris!
Josep Maria