Família
miriamgomez | 23 febrer 2015A vegades, tenir una bona relació amb tota la família no és fàcil. A casa meva, per sort, som una pinya. Estem tots units més que mai. A la televisió hi ha un programa que es diu “Hermano Mayor” que tracta d’un home intentant que pares i fills tinguin una bona relació entre ells. Quan jo veig aquest programa penso com un fill pot tractar de tan mala manera els seus pares, aquells que fan el possible perquè ho tinguin tot i s’atreveixen a posar-li la mà a sobre, o a insultar-los. No ho entenc. Moltes vegades penso que si li faltés un d’ells, valorarien el que tenen.
Jo per sort, després de tot el que ha passat tinc molt bona relació amb la família, per molt que a vegades em baralli amb la mare o la germana. Ells són els únics que estaran SEMPRE.
Míriam
Míriam, m’ha agradat molt la teva reflexió entorn de la importància de la família.
Pel que fa al redactat, novament hi havia un excés de paràgrafs (quatre), que en aquest cas he decidit unificar en un primer paràgraf. Ja veus que tot el paràgraf conté una mateixa idea, i que no té sentit separar si no hi ha un canvi d’idea.
Fins al proper escrit!
Josep Maria
maquíssim Miriam!! jo tampoc puc arribar a entendre com una persona pot atrevir-se a posar-li la mà damunt la seva mare, és el millor que tenim i la família s’ha de cuidar com a res