Una vida moguda
federicosiabatto | 17 novembre 2014La meva vida no és com una vida normal, i quan dic normal em refereixo a haver viscut en 5 ciutats i dos continents diferents.
El primer lloc on vaig viure va ser a Colòmbia, on vaig néixer. Quan tenia 5 anys vaig anar-me’n a viure a Costa Rica. El que més em va agradar de viure allà era que tenia la platja a dos minuts, però no eren platges qualssevol com les d’Espanya, eren les típiques que surten a les postals, amb la sorra blanca i l’aigua cristal·lina. Una altra cosa que m’agradava era la seva fauna, allà podia trobar qualsevol animal de totes les mides, colors etc.
Després de viure 2 anys tornaria a Colòmbia uns mesos per anar-me’n un altre cop al Carib, concretament a Barranquilla.
Finalment la meva família i jo vam venir a viure a Barcelona, a Sant Cugat, on vam estar uns 5 anys. Però la cosa no va quedar aquí, ens tornaríem a mudar a Madrid per després tornar aquí, a Vilassar de Dalt.
La veritat és que no m’ha desagradat viure en tants llocs, perquè gràcies a això conec la forma de viure i la cultura de dos continents diferents.
Fede
Fede, en efecte és una vida molt variada, i això té inconvenients però també molts avantatges. Segur que has après un munt de coses!
El redactat és força correcte. Tal vegada no està gaire justificat el penúltim paràgraf (es podria unir amb l’anterior, no et sembla?)
No deixis d’escriure!
Josep Maria