Un petit amic
judithdegea | 2 abril 2013Hi ha amistats que no tenen la necessitat de parlar-se ni veure’s cada dia, però que saps que pots comptar amb elles. Jo en tinc una d’aquestes, una persona que vaig conèixer quan anava caminant a l’institut els matins foscos.
Ell és en Guillem. És petit, molt graciós i rialler. Sempre em passava els matins rient amb les seves bromes i les cares d’adormits que teníem. Va ser un dia d’aquests que li vaig prometre un hàmster pel seu aniversari. El Guillem i jo tenim etapes: estem setmanes sense parlar-nos, o estem a la classe explicant-nos les nostres coses i com ens va la vida. Tot i així, tant ell com jo sabem que sempre serem amics i sabem que sempre estarem allà pel que necessiti l’altre. És una amistat que m’aporta felicitat i ganes de passar-m’ho bé, ja que sempre estem rient. Li dono les gràcies per totes les rialles que ens hem fet junts, i pels moments increïbles al seu costat.
T’estimo petit.
Judith
Judith,
M’ha agradat la teva breu explicació d’una amistat. Ara hauries de procurar enriquir més els escrits, tant des del punt de vista de l’estil (més riquesa, més varietat…) com del contingut (segur que pots exprèmer més qualsevol situació. No t’acontentis amb el primer resultat! Revisar també ha de ser enriquir i aprofundir la idea inicial.
No paris!
Josep Maria