Què fan els anuncis?
| 2 maig 2011Per què hi ha anuncis? Tots ho sabem, per donar-se a veure, perquè la gent compri el producte que s’anuncia.
Sabem però la força real que exerceixen els anuncis sobre les persones, sobre tota la població? Sí, però no ens hi hem parat a pensar mai potser. Qualsevol anunci, des d’una simple enganxina fins a un anunci de televisió, té la intenció de fer-nos canviar la nostra manera de pensar, perquè nosatres fem el que ells volen que fem.
És difícil no canviar la forma en la que pensaves abans de veure l’anunci, ja que aquest ens fa raonar en el producte que dona a conèixer. Cosa que ens fa extreure’n certes conclusions per simples que siguin ens fan canviar la nostra manera de pensar, encara que no sigui la que ells volien. Fent-nos canviar la manera de mirar el món.
Raul
Raúl,
el tema és sens dubte apassionant, però la manera en què l’expliques resulta confusa i plena d’errors. És per això que n’he corregit alguns i t’he adjuntat aquí el text original, per tal que en vegis els errors. Què hi falta? En primer lloc, una bona revisió.
Per què hi han anuncis? Tots ho sabem, per donar-se a veure, per que la gent compri el producte que s’anuncia.
“Què fan els anuncis anuncis?
Sabem però al força real que exerceixen els anuncis sobre les persones. sobre tota la població? Si, però no ens hi em parat a pensar mai postser. Qualsevol anunci, des d’una simpleenganxina fins a un anunci de televisió, te la intenció de fer-nos cambiar la nostra manera de pensar, per que nosatres fem el que ells volen que fem.
És difícil no cambiar la forma en la que pensaves abans de veure el anunci, ja que aquest ens fa raonar en el producte que dona a coneixer. Cosa que ens fa extreure’n certes conclusions per simples que siguin ens fan cambiar la nostra manera de pensar, encara que no sigui la que ells volien. Fent-nos cambiar la manera de mirar el món. ”
Ja veus que no és un bon escrit.
Sobretot, al proper, fes una bona revisió. Sense revisar no aprendràs.
Josep Maria
Tens raó, revisaré millor els pròxims escrits.