Theatre in English on 16th of November

Hi everyone

Last Thursday 16th of November all students from Primary went to IES Jonqueres to watch theatre plays.

1st and 2nd grade watched  “Stone Soup”, a play about the Little Red Hen and the Big Bad Wolf.

3rd and 4th grade watched “A Monkey’s tale”, a play about an orangutan called Capuccino who lives in a zoo.

5th and 6th watched ” The Lemon Thieves”, a play about a detective who has to solve a case.

Studens enjoyed watching the play and participating and asking questions to the actors.

We all had so much fun!

Hola a tots

El passat dijous 16 de novembre tots els alumnes de primària vam anar a l’Institut Jonqueres a veure unes obres de teatre.

1r i 2n van veure “Stone Soup”, una obra sobre la Little Red Hen i el Big Bad Wolf.

3r i 4t van veure “A Monkey’s tale”, una obra sobre un orangutan anomenat Capuccino, que viu en un zoo.

5è i 6è van veure “The Lemon Thieves”, una obra sobre un detectiu que ha de resoldre un cas.

Els estudiants s’ho van passar bé veient les obres, participant i fent preguntes als actors.

Tots ens vam divertir.

Accions

Informacions

Deixa un comentari