Obres de teatre en anglès

Families, us presentem unes obres de teatre que hem fet amb els nens i nenes a les classes. Ha estat un treball molt bonic i actiu on han gaudit de l’anglès en un altre ambient, igualment, educatiu i engrescador. Una feina on el treball en grup i col.laboratiu, la pràctica oral i escrita de la llengua anglesa i la teatralitzacio  i escenificacio de l’obra , ha estat el motor de l’activitat. Esperem us agradi.

https://photos.app.goo.gl/7AN5zk1ekmSzVZJ69 

https://photos.app.goo.gl/Nog8YipHXdwEUAKG8

https://photos.app.goo.gl/fJuYZPGfVBrbxwhr9

https://photos.app.goo.gl/D2EatW5EitSPxxJd7

https://photos.app.goo.gl/NiPL2PZK9girFfFv6

https://photos.app.goo.gl/v2jdaGJyaK838m2cA

 

 

CORNERS

Fa uns quants dies hem començat els racons d’anglès als mitjos grups de primer. Els racons consisteixen en deixar diferents materials a l’abast dels infants, que trien lliurement quin material fer servir i amb qui fer-ho. Amb aquests materials, a part de l’autonomia, treballem la comprensió i expressió oral i la comprensió escrita.

Cliqueu la imatge per veure més fotos.

EASTER ACTIVITIES

Com bé ja sabeu, aquesta és la darrera setmana del segon trimestre. Us deixem algunes activitats que podeu fer, si us ve de gust, per practicar la comprensió i l’expressió oral, així com repassar el vocabulari treballat (a la part de baix de l’article us posem què hem treballat).

Jugar: En aquestes edats el més important és que juguin i gaudeixin amb l’anglès, per això us proposem jocs que podeu fer:

  • Memori, domino o altres jocs de taula amb el vocabulari.
  • Pictionary (dibuixar una paraula del vocabulari treballat i endevinar-la abans que s’acabi el temps).
  • Dibuixar el vocabulari treballat en petites targetes i fer jocs com aquests: córrer per atrapar la targeta que es digui, practicar accions (point to the banana, touch the grandfather, jump next to the pencil…), amagar les targetes per la casa i trobar-les,  girar una targeta ràpid i qui primer en digui el nom guanya…
  • Jugar amb titelles per treballar les estructures gramaticals bàsiques:

Sèries de televisió: si hi ha alguna sèrie que agradi molt als vostres infants, podeu aprofitar algun capítol repetit que ja coneguin per a veure’l (sencer o, si es cansen i s’angoixen, per trossos cada cop una mica més llargs) en anglès amb subtítols.

Canals de Youtube: Amb aquests el què podeu fer és cantar les cançons o veure les històries que més us agradin i parlar del seu contingut (què ens expliquen, si reconeixen alguna paraula de les que surt…):

Pàgines amb jocs i activitats en anglès (els jocs estan dividits per temes, podeu triar els que hem treballat al llarg del curs):

  • British Council. Aquesta pàgina és força completa, i conté els jocs, vídeos i activitats dividits per les habilitats que es treballen (parlar, escoltar, escriure…) i per les temàtiques que tracta.
  • ESL Games Plus

VOCABULARI TREBALLAT:

  • Estris de classe: pencil-llapis, pencil-bolígraf, sharpener-maquineta, rubber-goma, ruler-regle, bag-motxilla, pencil case-estoig, crayon-plastidecor o cera.
  • Parts del cos.
  • Membres de la família: mother, father, grandmother, grandfather, sister, brother.
  • Aliments: cheese-formatge, milk-llet, sausages-salsitxes, mushrooms-xampinyons, potatoes-patates, peas-pèsols, banana-plàtan, chocolate, pizza, sandwich, bread-pa, candy-llaminadures.

Happy Easter!

 

English Day!

El dimecres 13 de Març vam celebrar a l’escola el English Day. Va ser un dia ple de emocions. Els nens i nenes de l’escola van poder gaudir d’unes obres de teatre que van agradar molt tant als nens com als mestres: Hansel and Gretel i Treasure Island. El mateix dia molts vam portar una peça de roba o complement de color verd per celebrar la festa de Saint Patrick. I, fins i tot, en el menjador es va notar que era el dia de l’ anglès!!

Cliqueu la foto per veure mes imatges.

 

Carnival at school!

La setmana passada vam celebrar Carnival a l’escola. Vam gaudir de la cançó LA DI DA CARNAVAL i vam treballar vocabulari de la festa com parade, floats, etc… tenint com exemple el carnaval de ciutats com Rio de Janeiro o Sao Paolo, entre d’altres.

Una de les activitats va consistir en fer unes grans màscares que vam penjar a les portes de 1r, 2n i 4t, amb cinc descripcions de disfresses cadascuna. La activitat consistia en que cada matí anaven nens/nenes de sisè a les classes a llegir-les i els alumnes havien d’endevinar de quin personatge estaven parlant. Va ser molt divertit i petits i grans s’ ho vam passar d’ allò més bé!

cliqueu l’imatge per veure les fotos.

THE FAMILY

A primer hem treballat el vocabulari de la família mitjançant jocs, cançons i d’altres activitats diverses. Amb aquestes hem practicat com es diuen els membres de la família i, a més, com s’escriuen, a part de parlar de quins membres componen les nostres famílies. Així mateix, hem creat targetes per demostrar a la nostra família quant ens l’estimem.

Feu clic a la imatge per veure més fotografies.

THE BODY

El segon tema d’aquest curs han estat les parts del cos. Així doncs, hem après les parts més significatives del cos i, a més, hem après a dir quants braços/cames/ulls… tenim (per exemple, I’ve got 2 legs). Per a posar-ho en pràctica, hem fet diferents jocs per a crear monstres i, així, repassar l’estructura. A més, la part final del tema ha estat crear el nostre propi monstre per a fer-lo servir com a la nostra mascota d’anglès a les activitats d’expressió oral.

Cliqueu la foto per a veure les imatges.