WELCOME

Welcome back children of Guinovart!

In this blog you will find some activities that we do together in class: internet links, recommendations, songs, videos, etc.

We wish you enjoy learning with this blog that we have prepared with great enthusiasm.

Attention Primary 3, 4,5 and 6 here you have the Find Out link to do your homework

http://www.findout.mac-english.com (UPDATED)

Benvinguts de nou nens i nenes del Guinovart!

En aquest bloc podreu trobar moltes de les activitat que fem tots junts a classe. Des de videos, enllaços a internet, cançons, recomanacions, etc.

La Dolors i el Ricard desitgem que gaudiu i aprengueu amb aquest bloc que us hem preparat amb molta il·lusió.

Atenció als alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è! Aquí us deixem l’enllaç de la web Find Out  per fer les activitats del tema que estem treballant.

http://www.findout.mac-english.com (ACTUALITZAT)

17 respostes a WELCOME

1. arnau ramirez jordan. diu:

Ricar la unit 1 era molt facil no emba custar res ¡¡¡ good bye.

2. Lucia Rodriguez Tamayo. diu:

Dolors ja he fet la unit 3
    m’agradat molt!!!

3. irene sanchez rodriguez 3º a diu:

hola dolors soc la irene m’agrada la macmillan i les activitats i la canso de les verdures m’agrada lo que fem a la clase i par cert et bui multisim

4. ferran nebot patiño diu:

Dolors he entrat a la unit 4 .It’s fantastic!!!!

5. candela moreno mate diu:

Hola dulos soc la. Candela at vuidi que mancanta la. Matmilan i tot lu que fem i tambe que et. Vui molt tisim un pato molt fort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 🙂

• Gina Caiza Marques diu:

Hola Dolors soc la Gina ja he fet la iunit 6 i m agradat molt. Pero ja un problema que cuan escric aixo que et posa tens que posar el nom del animalem surt tot malamen pero no es que faxi trampas pero he mirat el llibre i cuan u he posat i ma sortit tot amb creus i a totes les iunit he pasa be fins un altre dia dolors . Atentament la teva alumna.

Gina Caiza Marquès

6. candela moreno mate diu:

Hola dulors mancanta la mamilen i les activitats i tot mencanta ingles . at vui multuisim un pato ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

7. candela moreno mate diu:

Hola, Dolors avui entrare a la matmilan un petó molt gran, t’estimo molt

8. candela moreno mate diu:

un pato mol fort tastimu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

9. IRENE SANCHEZ RODRIGUEZ diu:

HOLA DOLORS HE FET LA UNIT 6 . ITS FANTASTIC !!!

10. Gina Caiza Marques diu:

🙂

11. Gina Caiza Marques diu:

Hola Dolors soc la Gina i ja he fet una altre vegada la iunit 6 i que emosionant demà ja es lexamen de angles ya e repasat molt ara estic miran una canso. Adeu Dolors. Atentament la teva alumna.

Gina Caiza Marquès