L’inici del conte viatger
a8034904 | 14 desembre 2011Aquí sota podeu llegir l'inici del conte que ens hem inventat els nens i les nenes de la classe de les flors. Aquest trosset de conte l'hem enviat a l'escola Mas Rapinyo (de Montcada i Reixac) perquè el continui (faci el nus) i després li passi a la l'escola Els Alocs (de Vilassar de Mar) perquè faci el final del conte i els dibuixos.
Vet aquí una vegada, hi havia un castell que estava en un gran bosc màgic. Els arbres que hi havia eren pins amb el tronc de diamants de coloraines i la capçada d'or groc. Al castell, hi viva una fada amb el seu unicorn. La fada tenia una vareta màgica plena de purpurina.
Al mig del bosc, s'alçava una muntanya altíssima que estava habitada per una família de conills. Un dia, un dels conills que sortia a buscar menjar es va perdre pel bosc perquè buscant buscant se li va fer tard i va arribar la nit. La família, en veure que no arribava, es va començar a preocupar i a posar-se molt trista.
Al dia següent, la fada que li agradava passejar pel bosc de bon matí es va trobar amb un conill adormit i tremolós al costat d'una col. Així que va decidir agafar-lo i endur-se'l a casa. El va estar cuidant durant molt de temps com si fos el seu fill.
Com el continuarieu vosaltres?





