CELEBREM LA SETMANA DE SANT JORDI!!

Enguany, en la setmana de Sant Jordi vam fer un munt d’activitats acompanyats dels nens i nenes de P5 i de Cicle Mitjà.

Durant tota la setmana vam elaborar el nostre propi conte de la llegenda de Sant Jordi.
La tarda del dimarts vam fer tallers amb els nens i nenes de P5 i vam fer els personatges de la llegenda: Sant Jordi, la princesa i el drac. Els vam fer amb xupa-xups!!!

La tarda del dijous vam llegir en parelles pels passadissos de l’escola amb els companys de cicle mitjà. Va ser una experiència fantàstica!!! A més a més, els nostres companys ens van fer un obsequi elaborat per ells mateixos: Un punt de llibre preciós!!!! Moltes gràcies a tots!!!

That quiz 2n

Benvolgudes famílies:

Des d’avui totes dues classes de segon entrem al that quiz a partir de la mateixa adreça. Us la adjuntem per si us la voleu desar:

https://www.thatquiz.org/ca/classpage?0154567adef4d7f

Recordeu que l’activitat està activada des de dijous fins dilluns. Si entreu fora de termini no tindreu cap activitat assignada i haureu d’esperar-vos fins dijous següent.

Moltes gràcies,

Tutores de segon

QUINZET a primer!!!

Benvolgudes famílies,

QUINZET DE CÀLCUL:
Durant aquests dies hem començat a treballar el càlcul fent servir el Mètode de Càlcul Global del Quinzet. Com ja us vàrem informar a la reunió d’inici de curs, es tracta d’un treball sistemàtic i setmanal en el que treballem les mateixes sumes i restes al llarg del curs. Cada dues setmanes, els infants s’enduran a casa aquesta fitxa per tal que les famílies puguin observar els progressos que van fent (és important que el firmeu per donar constància).

El propòsit és que els nens adquireixin agilitat divertint-se!!!

En aquest enllaç hi ha una mica més d’informació sobre aquest recurs i les sumes i restes ràpides que fem servir setmanalment i que us podeu descarregar:

QUINZET DE PROBLEMES:
També hem iniciat el treball sistemàtic de la resolució de problemes fent ús del recurs del quinzet.

En el següent enllaç hi ha material que fem servir a l’aula: