A mi m’agrada molt…

La idea va sortir a partir de la lectura del poema ”Capbussons” de l’escriptora catalana Olga Xirinacs.

A mi m’agrada molt patinar sobre gel. Em poso els guants, després els patins i llavors em poso dins la pista i començo a patinar. He de vigilar molt quan caic perquè no em facin mal a la mà. He de practicar molt per poder patinar bé. Puc fer moltes coses: puc anar cap enrere, donar voltes, fer “quàdriples” i moltes coses més.

David Ruíz. 3R, Cassià Costal.

A mi m’agrada molt córrer amb el meu gos Koki. Cada dia, tarda i nit, correm. A vegades el deixo córrer sol. I jo, mentrestant, descanso una mica. Després arribem a casa i li dono menjar i aigua. Al migdia anem a comprar pa. Després anem a jugar al parc i així puc veure altres gossos com corren. Anem cap a l’herba per córrer una miqueta. El Koki és molt carinyós i també fa tot el que li dius.

Desi Valentinova. 3R, Cassià Costal.

A mi m’agrada molt anar amb bicicleta. Tot ique no tinc gaire temps per anar-hi. Jo, la meva mare, el meu pare i el meu germà ens encanta anar amb bicicleta. La meva mare cada dia hi va a la feina… Jo vaig anar amb tren de Girona fins a Flaçà, vàrem agafar les bicicletes i vàrem anar fins a La Gola del Ter. M’ho vaig passar molt i molt bé. De nens que anéssim amb bicicleta només érem en Genís i jo. Els nostres germans anaven al darrere de la bici dels nostres pares.

Maria Trota. 3R, Cassià Costal.

A mi m’agrada molt dibuixar cases per dintre i per fora. Hi poso habitacions grosses i habitacions petites. També hi poso un lavabo o, a vegades, tres lavabos.

Les pinto de colors vius perquè quedin millor. A la cuina deixo alguns racons per posar als armaris la bateria, la vaixella i els coberts. També hi ha cases que tenen terrasses. Hi ha finestres de molts tipus, igual que de portes.

Jo, de gran, vull ser arquitecta

Laura González. 3r Cassià Costal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *