Música P4-P5. Un cocodril

És hora de creuar el riu de la selva! Però…un cocodril ens vigila. Ens deixarà passar?

Us animem a cantar la cançó a casa. Cliqueu el cocodril per escoltar-la.

Resultat d'imatges de cocodril

Publicat dins de General, Música, P4, P5 | Deixa un comentari

P-3 1r. Trimestre

Família,

Us volem mostrar el que hem anat fent aquests primers mesos a l’escola.  Hem observat, tocat, experimentat, hem parlat i escoltat i el joc ha estat molt present en gairebé tots els moments de cada dia. Disfruteu de les fotos!

Molt Bones Festes!!!

Fotos dels racons

Fotos d’altres activitats

Publicat dins de educació infantil, P3 | Deixa un comentari

Tallers 1r trimestre E.I.

Tots els nens i nenes de parvulari ens ho hem passat molt bé realitzant tots els tallers del trimestre. Us deixem les fotos per a que les pugueu mirar.
Ah! També tenim fotos del dia que va arribar el Tió i de la visita al Pessebre de la Queralt de P-5!!!
BON NADAL A TOTHOM!

Tallers

Nadal

Publicat dins de Educació Infantil, Tallers | Deixa un comentari

P-5 Final del 1r trimestre

Pares i mares ja hem acabat el primer trimestre de p-5, hem aprés moltes coses jugant i manipulant. Aquí us deixem una mostra de les activitats que hem realitzat.

Bon Nadal a tots i totes!

Fotos dels racons

Fotos d’activitats variades

Publicat dins de General, P5 | Deixa un comentari

P4 Primer trimestre

Estem acabant el trimestre i volem fer-vos un tast del que hem estat treballant al llarg d’aquests quatre mesos. Ja veureu què grans ens hem fet!!! ja veureu quantes coses hem treballat !!!

Doneu-hi un cop d’ull que solament en resta dir BONES FESTES!!!

Activitats aula

Racons