COLÒNIES A MAS PINSACH

Hola famílies! Els dies 11, 12 i 13 de juny hem anat de colonies al Mas Pinsach a la Garrotxa.
Teniem moltes ganes d’estar uns dies junts fent activitats, menjant, dormint i passant-ho bé.
Aquí teniu les fotos d’algunes activitats que vam fer.

fotos colònies

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

INFORMES FINAL DE CURS

En aquest enllaç trobareu l’horari per apuntar-vos el dia 29 de juny per recollir l’informe del vostre fill o filla.

Informes final de curs

FESTA DON BOSCO

El dimecres vàrem celebrar la festa de Don Bosco. Per celebrar-ho a l’escola vàrem fer jocs al pati amb els nens i nenes dels Salesians.
A la tarda vàrem fer una celebració i va visitar-nos Don Bosco.
Ens ho varem passar molt bé!

Publicat dins de FESTES | Deixa un comentari

EL PATGE MELGABÀ

Aquesta setmana ens ha visitat el Patge Melgabà. Ell és l’encarregat de recollir les cartes dels nens i nenes de la nostra escola i de donar-la als Reis Mags. Ens va dir que tornaria aviat a l’escola amb els tres reis, Melcior, Gaspar i Baltasar i que ens portarien un regal.
Visca els Reis d’Orient!!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

EL TIÓ HA VINGUT A L’ESCOLA

Un any més, quan s’acosta Nadal, tenim la sort que vé el TIÓ a l’escola. L’hem trobat al pati, s’havia perdut i no sabia on anar.
Tota aquesta setmana li hem donat menjar.
BENVINGUT TIÓ!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SORTIDA AL CIRC

El dimarts 5 de desembre vàrem anar a Copons a fer un taller de circ. Per un dia vàrem ser pallassos, malabaristes, equilibristes,… Va ser molt divertit!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

EL TAURÓ BALENA

El front d’investigació que estem estudiant aquests dies són els taurons. Hem descobert que el tauró més gran és el tauró balena, pot arribar a mesurar 12 metres. Aquí teniu un vídeo on es veu molt a prop un d’aquests animals.

Publicat dins de INVESTIGACIONS D'AULA | Deixa un comentari

“COM X TIM” El lema d’aquest curs

Aquest curs tenim lema nou: “COMPARTIM”. I també tenim protagonistes d’aquest lema, el COM i el TIM que ens acompanyaran tot el curs en les campanyes i les festes que farem a l’escola.

Publicat dins de CAMPANYES | Deixa un comentari

CANÇÓ DEL LEMA

Publicat dins de CAMPANYES | Deixa un comentari

ELS NOSTRES PADRINS

Fa uns dies vàrem començar les trobades que cada setmana farem amb els padrins. Ells ens ajuden a llegir els contes que triem i alhora estem junts una estona per anar-nos coneixent.

Però aquest cop hem passat la tarda jugant per inaugurar l’apadrinament d’aquest curs.

Ens agrada tenir padrins!

Publicat dins de APADRINAMENT LECTOR | Deixa un comentari