EL PATGE MELGABÀ

Aquesta setmana ens ha visitat el Patge Melgabà. Ell és l’encarregat de recollir les cartes dels nens i nenes de la nostra escola i de donar-la als Reis Mags. Ens va dir que tornaria aviat a l’escola amb els tres reis, Melcior, Gaspar i Baltasar i que ens portarien un regal.
Visca els Reis d’Orient!!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

EL TIÓ HA VINGUT A L’ESCOLA

Un any més, quan s’acosta Nadal, tenim la sort que vé el TIÓ a l’escola. L’hem trobat al pati, s’havia perdut i no sabia on anar.
Tota aquesta setmana li hem donat menjar.
BENVINGUT TIÓ!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SORTIDA AL CIRC

El dimarts 5 de desembre vàrem anar a Copons a fer un taller de circ. Per un dia vàrem ser pallassos, malabaristes, equilibristes,… Va ser molt divertit!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

EL TAURÓ BALENA

El front d’investigació que estem estudiant aquests dies són els taurons. Hem descobert que el tauró més gran és el tauró balena, pot arribar a mesurar 12 metres. Aquí teniu un vídeo on es veu molt a prop un d’aquests animals.

Publicat dins de INVESTIGACIONS D'AULA | Deixa un comentari

“COM X TIM” El lema d’aquest curs

Aquest curs tenim lema nou: “COMPARTIM”. I també tenim protagonistes d’aquest lema, el COM i el TIM que ens acompanyaran tot el curs en les campanyes i les festes que farem a l’escola.

Publicat dins de CAMPANYES | Deixa un comentari

CANÇÓ DEL LEMA

Publicat dins de CAMPANYES | Deixa un comentari

ELS NOSTRES PADRINS

Fa uns dies vàrem començar les trobades que cada setmana farem amb els padrins. Ells ens ajuden a llegir els contes que triem i alhora estem junts una estona per anar-nos coneixent.

Però aquest cop hem passat la tarda jugant per inaugurar l’apadrinament d’aquest curs.

Ens agrada tenir padrins!

Publicat dins de APADRINAMENT LECTOR | Deixa un comentari

JA TENIM NOM PER LA CLASSE

Com ja sabeu cada curs triem un nom nou per la classe.

Primer fem una pluja d’idèes amb noms de temes que ens agraden i després fem votacions fins que surt per majoria el nom que ens direm.

Els nens i nenes de primer A som la classe dels TAURONS

SOM LA CLASSE DE PRIMER

Publicat dins de INVESTIGACIONS D'AULA | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

Ja teniu aquí el nostre bloc de classe. A través d’ell us anirem informant de tot el que anem fent i treballant, penjarem fotos, vídeos i un munt d’activitats!

Us animem a que hi participeu deixant el vostre comentari sempre que vulgueu, les vostres aportacions són molt importants!

Us recomanem que si voleu conservar les imatges o els vídeos. les aneu descarregant a mida que les anem penjant, ja que s’esborren d’un curs per l’altre.

Esperem veure-us per aquí sovint!