Avancem o no?

Cada mes anem mirant  els fulls d’incidències i veiem si totes les classes poden avançar en la carrera de la convivència.

Encara que fem petits passos, anem fent camí.

Publicat dins de Famílies | Deixa un comentari

ConViu amb el còmic

Els alumnes de 6è han fet uns magnífics treballs del Con i la Viu i situacions que es poden viure a l’escola, en forma de còmic. Aquí teniu algunes mostres.

Publicat dins de Alumnat | Deixa un comentari

El Con i la Viu a la tele.

La televisió de El Vendrell ha vingut a visitar-nos i els hem explicat el nostre projecte.

Publicat dins de Comunitat | Deixa un comentari

Celebrem el dia de la Pau.

A l’escola hem celebrat el dia de la Pau, i els alumnes de 5è A i B, ens han ensenyat l’actuació que aquest matí han representat al Vendrell. El tema de la pau era una faula sobre un escarabat i un cuc.

Els alumnes d’Educació Infantil han fet un mural molt bonic amb les seves manetes.

Hem continuat amb la cursa de la convivència.

El Con i la Viu, conviuen a l’escola.

Publicat dins de Alumnat | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Benvinguts a la convivència!

Des d’aquest bloc, volem apropar-nos a la comunitat educativa, aportant comentaris i activitats que realitzem al centre, per tal de millorar la convivència entre alumnat, professorat i famílies.

Esperem que hi participeu.

ENTRE TOTS EDUQUEM A LES PERSONES DEL FUTUR!

Publicat dins de Alumnat, Comunitat, Famílies, Professorat | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari