Sortida al circuit de BMX

Avui hem fet una sortida matinal al circuit de BMX de Terrassa, al barri de les Arenes.

Ens hem divertit aprenent les tècniques del BMX, les sensacions de saltar i rodar per un circuit de primer nivell en companyia dels companys de la classe, compartint una vivència inigualable.

Clica a la foto per veure la galeria de fotos i vídeos.

Taller sobre Miquel Barceló

La setmana passada va venir l’artista terrassenca Rat Soriano a fer-nos un taller sobre el pintor Miquel Barceló. Hi va haver una part teòrica i una part pràctica on els alumnes van treballar sobre un llibre/revista que van portar de casa. Els nens i nenes van manipular el llibre fins a transformar-lo en un a nova obra. Va ser una experiència molt interessant per ells!

Celebrem Dom Bosco

El passat dimecres 31 a l’escola vam celebrar el dia de Dom Bosco. Vam compartir el matí amb els companys i companyes dels Salesians  i ens ho vam passar d’allò més bé fent jocs.

A la tarda vam fer la celebració al pati de l’escola tots junts, vam al·lucinar amb els trucs de màgia que van fer els companys de 6è! Va ser una tarda molt maca i per acabar-ho d’endolcir vam menjar una xocolata desfeta i coca boníssimaaaa!!!

Clica a la foto per veure totes les fotografies.

Sortida a Montserrat

La setmana passada vam anar d’excursió a Montserrat tota la comunitat de grans. Va ser un dia genial. L’itinerrai que vam fer va ser: ç

ITINERARI: Monestir de Montserrat – Camí de Sant Miquel – Ermita de Sant Miquel i bassa – Pla de Les Taràntules ( estació superior del funicular de Sant Joan ) – camí a peu de Magdalena Inferior i Superior i Gorra Frígia- Pla dels Ocells – Ermita de Santa Anna- Escales dels Pobres- Pas dels Francesos- Monestir de Montserrat- Visita Basílica i Moreneta.

Feu clic al la foto per veure l’àlbum de fotos.

Qui era Nelson Mandela?

Aquest mes ens interessem per la figura de Nelson Mandela. Començarem a estudiar-nos el poema Invictus, que va escriure des de la presó.

EL POEMA DE LA CARCEL – Invictus, Nelson Mandela.

En la noche que me envuelve,
negra, como un pozo insondable,
doy gracias al Dios que fuere
por mi alma inconquistable.
En las garras de las circunstancias
no he gemido, ni llorado.Ante las puñaladas del azar,
si bien he sangrado, jamás me he postrado.

Más allá de este lugar de ira y llantos
acecha la oscuridad con su horror.

No obstante, la amenaza de los años me halla,
y me hallará, sin temor.

Ya no importa cuan recto haya sido el camino,
ni cuantos castigos lleve a la espalda:

Soy el amo de mi destino, soy el capitán de mi alma.
Willian Ernts Henley

Anem ara a fer  de detectius… Clica a la imatge per resoldre les preguntes que us he passat en paper sobre Nelson Mandela.

NelsonMandela