Arxiu mensual: febrer de 2019

Avui tots i totes els nens i nenes d’infantil han seguit la 1a consigna del Rei Carnestoltes: venir amb la cara pintada com els indis.  Mireu quins indis i índies més guapos/es!  

Publicat dins de Educació Infantil, General | Deixa un comentari

JA ARRIBA EL CARNESTOLTES!

Ja falta molt poc per celebrar CARNESTOLTES! Per això, els nens i les nenes de p4 s’han disfressat del que més els agradava. Mireu que divertits estan tots i totes!!

Publicat dins de Educació Infantil, P4 | Deixa un comentari

PSICOMOTRICITAT P3

Hem jugat amb les teles a psicomotricitat, que bé ens ho hem passat!

Publicat dins de Educació Infantil, General, P3, psicomotricitat | Deixa un comentari

TEATRE EN ANGLÈS

Avui els nenes i les nenes de p4 i p5 han vist l’obra de teatre “The littel red riding hood”. Ens hem divertit molt i ens ha agradat molt aquesta història de la caputxeta vermella!

Publicat dins de Educació Infantil, P4, P5, P5 and P4 English | Deixa un comentari

PSICOMOTRICITAT P4: CIRCUIT D’EQUILIBRIS

El Leo ens explica que hem fet a psico: un circuit d’equilibris! [youtube]https://youtu.be/g0ymMJyv_9Q[/youtube] i ara tots hem anat passant pel circuit: [youtube]https://youtu.be/XP7RBmtmSJ8[/youtube] [youtube]https://youtu.be/UPUFIQgCOY4[/youtube]  

Publicat dins de General | Deixa un comentari