Els mosquits
Cançò ELS MOSQUITS de Dàmaris Gelabert.
DESCRIPCIÓ: Aquesta és una cançò molt divertida per recordar i aprendre les parts del cos d´una manera lúdica.
OBJECTIUS: . Aprendre la cançò i recordar les parts del cos.
. Treballar la memòria i la rima.
METODOLOGIA: Escoltarem la cançò vàries vegades, ajudant-nos de la imatge on estan representades per ordre les parts del cos on van picant els mosquits. Surten parts del cos que ells/es no coneixen amb tanta facilitat, però amb el suport l´anirem aprenent.
PAPER DELS ALUMNES: Els alumnes hauran d´anar cantant-la i ens anirem tocant les parts del cos que van sortin.
TEMPORALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ: Aquesta activitat la realitzarem en moltes estones, aprofitant per exemple els moments en que estem preparats per sortir i la repetirem cada día ja que és llarga. Sempre serà amb tot el grup junt.
RECURSOS NECESSARIS: CD de la Dàmaris Gelabert “Cançons per aprendre. Vol.I de 3 a 7 anys” i un aparell de música.
Com ja he dit és una cançò una mica difícil, i per això hi ha potser alumnes als que els hi costi distingir algunes de les parts del cos que surten. El que farem serà també cantar la cançò del Jan petit quan balla i la de Cap, panxa genolls i peus per reforçar.