
DESCRIPCIÓ : Aquesta activitat és un Notebook, però com tal no l´he pogut inserir. Per això he exportat cada pàgina a format d´imatge i així es pot mostrar. El vídeo és el poema de Joan Amades sobre el cos, i estarà enllaçat a la darrera pàgina del notebook, però per poder-lo veure l´he inserit directament.
OBJECTIUS: .Treballar les diferents parts del cos mitjançant el suport visual de la PDI.
. Aprendre el poema i conèixer per a què serveixen les diferents parts del cos.
METODOLOGIA: Es tractarà de que els nens/es interactuin. Primer hi ha la pàgina d´informació amb la que s´establirà una conversa per anar assenyalant les parts del cos, a la pissarra i en el nostre cos. Les altre pàgines seran per comprovar el que haurem après i caldrà col.locar cada nom al seu lloc. La lectura de les paraules necessita l´ajuda de la mestra. Pel que fa al vídeo. l´escoltarem i l´intentarem aprendre i veurem per a què serveixen les diferents parts del cos. Aquest poema l´anirem repassant al llarg del temps que duri el treball de la unitat.
TEMPORALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ: Com aquesta activitat servirà de motivació, dedicarem una tarda de la primera sessió, a passar el Notebook, però anirem repassant. Serà una activitat en gran grup al voltant de la PDI.
PAPER DELS ALUMNES: El paper dels alumnes serà actiu i interactuant amb les activitats del nom de les parts del cos.
RECURSOS NECESSARIS: Una PDI que tingui el programari SMART i el Notebook.
En principi suposo que tots els alumnes assoliran els objectius, però si hi ha algun/una que no, caldrà intentar que aprenguin les parts més bàsiques, i alguna part del poema. També comento que relitzarem un mural amb la silueta d´un nen i una nena, les pintarem i posarem les parts del cos que haurem après. Distinguirem nen de nena fent menció a la part del cos que ens fa diferents.


