El meu conte preferit

Aquest últim mes hem estat realitzant els nostres protagonistes sobre el conte preferit. Hem pogut escoltar molta varietat de contes i tots i totes ens hem esforçat per explicar-ho d’allò més bé!

Gràcies a tots per compartir-ho amb tota la classe, ha estat una activitat genial!

Visita a l’Ajuntament

El passat 29 de novembre, vam fer una visita per l’Ajuntament de Terrassa. Ens van ensenyar totes les sales que hi ha i el tinent alcalde, ens va fer una explicació sobre el funcionament d’aquest edifici. També vam fer un torn de preguntes així podent expressar totes les preocupacions de la nostra ciutat. Va ser molt interessant.

A l’escola vam celebrar la Castanyada!

El 31 d’octubre a la tarda, vam celebrar la festa de la Castanyada. La pluja no ens va permetre gaudir d’activitats al pati però sí que vam poder jugar a diferents jocs de taula durant una estona, fins i tot vam tenir una visita inesperada, la de les “Castanyeres” i després vam poder menjar-nos les castanyes amb les famílies que van poder venir! Gràcies per compartir aquest espai amb nosaltres. Definitivament va ser una tarda genial!

Sortida al Corredor del Montnegre

Fa uns dies vam gaudir d’una sortida amb els alumnes de 3r i 4t al Corredor del Montnegre. En aquest parc natural, vam observar tot tipus de plantes i arbres que hi trobem en els camins. També ens van explicar a on estàvem i a quina serralada pertany. A més vam veure alguns bolets, però també vam aprendre que el bosc no és un supermercat! Va ser un dia fred, però vam aprendre moltes coses del bosc i vam gaudir molt de la natura.

Com podem ajudar a llegir?

Hola a tots i a totes! Sabem que l’aprenentatge de la lectura és un moment dolç, bonic i màgic. És important trobar un espai i un moment ideal per poder-ho fer, tant a casa amb la família, com nosaltres a l’escola en el moment de l’apadrinament lector.

Us deixo un vídeo que ens dóna unes idees de com fer que aquest moment sigui fantàstic.