Taller Efigy Education

Bon dia famílies,

Aquesta setmana els nois d’Efigy Education van venir per fer-nos un taller molt interessant per explicar-nos la importància de l’estalvi energètic i els diferents tipus d’energies que existeixen.

El taller va començant explicant d’on provenia el petroli i mostrant quins afectes adversos podia tenir en la natura. Mitjançant diferents experiments vam veure com aquests combustibles fòssils, poden fer mal a diferents espècies d’animals i provocar danys a la natura per milers i milers d’anys.

Després, ens vam conscienciar sobre la importància de l’estalvi energètic, alhora que vam descobrir altres fonts d’energia alternatives al petroli. El taller va ser molt interessant i divertit i els exemples pràctics ens van servir per tenir molt clar que hem d’estalviar energia per cuidar el nostre món.

      

        

4tA

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *