Les meves cinc línies

Hola!

Aquest matí, a l’hora del pati, feia molt fred i com que estic constipada no he sortit.

l Servand, abans de sortir, ens ha ensenyat un joc de l’ordinador: tu penses un número i l’ordinador te’l descobreix. És molt divertit, a mi m’ha agradat molt i la meva mare no s’ho creu.

Quines coses té la vida com s’inventen les coses… com avui, a les notícies que s’han inventat una consola que tu poses la mà i lluiten els dos personatges a sobre de la teva mà. No m’ho puc creure, tot el que inventen per fer negoci, és una passada.

Demà dijous diuen que nevarà i el cap de setmana estarem a 12 graus sota zero.

Diuen que no sortim de casa i que guardem la calor perquè durant la setmana farà molt fred. També ha sortit a les noticies que un home es va posar a dormir en un banc i quan es va despertar ja no es notava les cames i li han hagut de tallar. És una passada el que fa el fred.

Ainhoa

Quant a Servand Casas Mateo

Només puc dir de mi que sóc una persona profundament millorable i en aquesta tasca estic des de fa molt de temps. També he descobert que en aquest camí de millora es perden amics, es guanyen enemics però es creix en riquessa interior, amics de veritat, capacitat de creació i valorar allò que és important.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *