Projecte: Els oficis

La classe del Científics comença un nou projecte anomenat Els oficis. Un projecte d´aula en la qual poden participar totes les famílies des de casa aportant informació per completar els articles del bloc i els coneixements del nostres alumnes. Cada setmana  amb el grup-classe parlarem d´allò què volem aprendre i iniciar la recerca de la informació i si cal crear els articles del bloc per demanar ajuda o bé mostrar el què hem fet a l´aula. Els propis alumnes triaran les fotos, “escriuran” els articles mitjançant la PDI (cada setmana hi haurà un grup encarregat de realitzar aquesta tasca). La resposta als interessos dels alumnes anirà construint les activitats setmanals, per exemple: quina feina tenen els nostres pares?, les nostres mares?, què vull ser quan sigui gran?, quines eines utilitzen?…. d´aquesta manera anirem creant articles en el bloc de manera que els pares/mares poden complementar des de casa. La tutora per la seva banda serà la guia de tot aquest procés i anirà donant forma al bloc en el moment que calgui per tal que sigui atractiu per tots-es.